TDC Service?? Ned Op, Virker Måske (ik)
Fra : Utilfreds med tdc

Dato : 05-09-01 17:34

Jeg fik netexpres 256/128 i maj måned, og den kørte perfekt, indtil D8/7-01
så røg den af fik ikke tildelt nogen IP, efter ca. 12 timer kom den igen, og
alle var glade, intil 2 dage efter hvor den igen gik ned denne gang kl. 2 om
natten, næste morgen var den online igen, til at leve med ok.
siden har den været lidt oppe og mest nede, routeren blev udskiftet, men
løste ingen af problemerne, Mandag D27/8 kom en tekniker og målte på linien,
og fandt at den var ok, men der havde den også kørt i 5 døgn efter sidste
nedbrud som varede 23 timer, klokken 20:05 samme aften, gik den igen ned og
har nu været det siden den 27/8 kl. 20:05 sidst havde jeg besøg af en
Tekniker(den samme) som kom tirsdag D.4/9 og udskiftede mit skillefilter og
adslmodem manden var flink, men havde ikke forstand på noget af dette,(hans
egne ord) efter ca. 15 min. med en rød sync, måtte jeg som
lastvognsmekaniker, gøre ham opmærksom på at han havde forbyttet 2 stik, på
skillefilteret(ok alle kan lave fejl) men de blev monteret korrekt, og den
blev ved med at være rød i sync, han kørte på centralen og kikkede(efter??)
ringede til mig 20 min. efter og sagde at der ikke var noget galt, men han
havde ringet til en som havde forstand på dette og de ville komme næste
eftermiddag(idag)
jeg ringede klokken 14:30 til netexpres support for at høre om de havde
glemt mig igen, flinke som de næsten altid er hos support(selv om der også
er nogle der ikke er helt så flinke) ringede de til Teknikeren som blev bedt
om at ringe til mig og give mig besked og her er hvad han sagde "desværre nu
kunne ham den kloge mand fra tdc desværre ikke komme før på fredag D.7/9 og
han havde også fået at vide at jeg nok lå for langt fra centralen til at
kunne få adsl"
er det bare sådan at de siger Nå det virker ikke men du har betalt, så vi må
jo se om vi kan få adslén til at virke, ellers er det jo ærgeligt. vi skal
sætte nogle flere forbindelser op, så du må vente til vi har bedre tid, til
at MÅSKE løse problemet hos dig.

er der andre som har haft lignende tilfælde eller er det kun mig i hele
Danmark der oplever dette?
jeg har alt ialt haft 5 el. 6 besøg af teknikere fra Tdc Uden at de kunne
finde fejlen, da de jo hvergang har været smarte nok til at vente med komme
før det hele kørte igen, men nu hvor den på anden uge er rød i sync så må
det være fordi at jeg måske ligger for langt fra centralen ca. 4 Km.

Med Hilsen
Fra en snart forhenværende TDC Kunde

Fra : Simon Pedersen

Dato : 05-09-01 18:58

"Utilfreds med tdc" <j-k@12mail.dk> skrev i en meddelelse

> er der andre som har haft lignende tilfælde eller er det kun mig i hele
> Danmark der oplever dette?

Jeg kender til flere sager hvor en kunde mister forbindelsen til centralen
og det derefter er umuligt at genskabe den. At der opstår pludselige
afstandsproblemer er et sjældent syn, men de sker skam.

> [...]
> før det hele kørte igen, men nu hvor den på anden uge er rød i sync så må
> det være fordi at jeg måske ligger for langt fra centralen ca. 4 Km.

Læg lige et par ekstra kilometer til, da kabelføring jo aldrig er i
fugleflugtslinie.

> Med Hilsen
> Fra en snart forhenværende TDC Kunde

Det er TDC sikkert kede af at høre, og det ser da også ud til at de virkelig
har gjort noget for sagen. Du har fået megen service for dine penge. Bare
ærgeligt for dig at det endnu ikke virker. Kommer det heller ikke til at
virke, så er TDC vel så fair at de kan finde ud af at løsne dig fra en evt.
kontrakt.

Held og lykke.

Mvh. Simon Pedersen

Fra : Utilfreds med tdc

Dato : 05-09-01 18:47

Tjahhh. det med at blive løst fra en kontrakt er formentlig ikke noget
problem, da de jo ikke leverer og på intet tidspunkt har leveret en fast
forbindelse, men det virker nu mere som om de ikke gider eller kan finde
fejlen. FWA fra D15/10.

Fra : Simon Pedersen

Dato : 05-09-01 20:23

> [...]
> problem, da de jo ikke leverer og på intet tidspunkt har leveret en fast
> forbindelse, men det virker nu mere som om de ikke gider eller kan finde

Ok, det var jo så heldigt nok.

Tillykke med dit FWA. Det ville glæde mange hvis du ville skrive dine
oplevelser ang. dette i dk.internet.udbydere. Jeg er meget spændt på hvordan
det kører i praksis.

Mvh. Simon Pedersen