ingen adgang til ftp-servere
Fra :

Dato : 05-09-01 15:56

Hej

Jeg har en cisco router 677 ved cybercity, som jeg ikke kan få til at logge
på ftp-servere. Den siger jeg har ip-adresse 0.0.0.0!!! Det er lige meget
om det er passiv mode eller ej!!??

Fra :

Dato : 07-09-01 16:45

Hey
er der ikke nogen derude der har haft det problem!!

Help WANTED

Fra : Tournesol \(Jan Nova~

Dato : 07-09-01 23:17

hmm, ring til cc support paa 70101109 mellem 0900 og 2100 paa hverdage eller
1000 til 1900 i weekende, og lad dem kigge paa din routers konfiguration. og
vi har inde ved supporten ikke hørt om dette problem før, det kan bare være
en fejl konfiureret router.

/jcn

> Hey
> er der ikke nogen derude der har haft det problem!!

> [...]

Fra :

Dato : 08-09-01 11:34

det var en opdatering af routeren der skulle til alt er godt nu