Tekstlink unden understregning
Fra : Flemming Løvenhardt

Dato : 05-09-01 13:27

Hej NG

Jeg søger hjælp til at lavet et tekstlink i en tabel hvor der ikke kommer
understregning under teksten. Endvidere ønsker jeg selv at bestemme fraven
på teksten

På forhånd tak

Flemming Løvenhardt

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-09-01 13:53

Wed, 5 Sep 2001 14:27:27 +0200, skrev "Flemming Løvenhardt"
<lovenhardt@mail.tele.dk>:

>Jeg søger hjælp til at lavet et tekstlink i en tabel hvor der ikke kommer
>understregning under teksten. Endvidere ønsker jeg selv at bestemme fraven
>på teksten

Denne her gruppe har en side med Ofte Stillede Spørgsmål, hvor
der står mange gode ting.

<http://www.usenet.dk/oss/dk.edb.internet.webdesign/>

Kig under StyleSheets.
--