TMenuItem
Fra : ~*~ Mivi ~*~

Dato : 05-09-01 10:05

Hej

Jeg har sat sådan en MainMenu på min form.

På denne er der efterhånden en del punkter.
Som standard kan man sætte en shortcut til et givent menupunkt.
Lad os nu antage, at et af mine menupunkter hedder 'Kundeoplysninger' (som
TEKST).
Hvis jeg så vil assigne shortcut feltet under program afvikling, hvordan
finder jeg så frem til det korrekte menuitem ?

Tak for hjælpen

Michael

Fra : ~*~ Mivi ~*~

Dato : 05-09-01 12:24