NT kan logge på et OS/2 Domæne
Fra : Jacob Olsen

Dato : 05-09-01 10:12

Hejsa..

Jeg står seriøst og mangler en protokol, client access så jeg med en NT kan
logge på et OS/2 Domæne.. Jeg har til win 95/98 men ikke til NT.. og jeg
kan virkelig ikke finde det på ibm´s hjemmeside.. nogen der kan hjælpe ?

Fra : Peter Jespersen

Dato : 05-09-01 13:12

On Wed, 5 Sep 2001 11:11:43 +0200, Jacob Olsen wrote:

> [...]
>logge på et OS/2 Domæne.. Jeg har til win 95/98 men ikke til NT.. og jeg
>kan virkelig ikke finde det på ibm´s hjemmeside.. nogen der kan hjælpe ?

Hmmm....Der følger AFAIR en NT klientopdatering med til WSEB, så
det eksisterer, men den er nok indbefattet af SW eller direkte
WSEB only!
Live long and prosper...

Fra : Mads Orbesen Troest

Dato : 05-09-01 13:13

> [...]
> logge på et OS/2 Domæne.. Jeg har til win 95/98 men ikke til NT.. og jeg
> kan virkelig ikke finde det på ibm´s hjemmeside.. nogen der kan hjælpe ?

Kan det ikke downloades fra Software Choice? Mener jeg har set det - i hvert
fald til W2K. (Det var dog muligvis på DevCon jeg så det...)

--
Med venlig hilsen,
/\/\\ads Orbesen Troest