Samme skrift overalt i Outlook XP
Fra : Kurt Moskjær Anderse~

Dato : 05-09-01 08:42

Hejsa!

Jeg anvender Outlook XP som kalender og e-mail program, men jeg vil gerne
have at alle visninger i såvel kalender som mailfoldere benytter Verdana 8
punkt som skrifttype istedet for den normale Office-skrift Tacoma.

Jeg ved godt at man kan ændre visningerne, men indtil videre har jeg kun
kunnet gøre dette på folder-basis og dermed vil skriften kun blive ændret i
præcis den mailfolder hvor jeg foretager ændringen - ikke på alle de andre.

Nogen der har et hint hvordan man kan gøre ændringerne "globale"?
På forhånd tak.

Kurt Moskjær Andersen

Fra : Finn

Dato : 05-09-01 18:54

Kurt klik menu Tools, Option, klik faneblad Mail format, klik i det
midterste felt "Stationery and Fonts" det er det område hvor der står ABC,
klik Fonts knappen og der har du alle mulighederne. Det kan dog godt være at
du også skal rette i din Word for mange bruger den til at skrive med i
Outlook, cheers Finn

Fra : Kurt Moskjær Anderse~

Dato : 07-09-01 09:38

Finn> Tak for rådet, men her er der allerede angivet Verdana og såvidt jeg
er orienteret omhandler det også kun udseendet på tekst-baserede e-mails.

Kurt Moskjær Andersen