Hejsa jeg har et poblem med min pc
Fra : Britta & Jens Koch

Dato : 04-09-01 19:44

jeg kan ikke Defragmenterer hvad skal jeg gøre

--
Med Venlig Hilses
Britta & Jens Koch

www.club.nokia.dk

www.familieadvokaten.dk

www.razzia.dk
www.hotbar.com

Fra : Allan

Dato : 04-09-01 20:23

On Tue, 4 Sep 2001 18:44:24 UTC, "Britta & Jens Koch" <jens.britta@tdcadsl.dk>
wrote:

> jeg kan ikke Defragmenterer hvad skal jeg gøre

Lad være

--
Allan.

It is better to close your mouth, and look like a fool,
than to open it, and remove all doubt.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 04-09-01 22:15

Britta & Jens Koch wrote:

> jeg kan ikke Defragmenterer hvad skal jeg gøre

Du kunne eventuelt besøge news:dk.edb.system.ms-windows og spørge der.

Du kunne eventuelt også besøge http://www.usenet.dk, hvor du kan læse om
længden på en signatur (hint: maksimum fire linier).

Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Peter Jespersen

Dato : 05-09-01 13:23

On Tue, 4 Sep 2001 20:44:24 +0200, Britta & Jens Koch wrote:

>jeg kan ikke Defragmenterer hvad skal jeg gøre

Lidt uspecificeret!
Udetaljeret!

Brug et defragmentationsprogram!
Under Windows (Win95 og senere) er det i tools-kategorien i drev
indstillinger (Hvilket det lyder som om det er) der gør
tricket...husk at lukke andre programmer der tilgår harddisken,
da defrag ellers starter forfra når den opdager at sådan noget
er foregået.
Under OS/2, vi er så heldige her at der med HPFS tænkes før der
skrives så der kan gå år før der skal defragmenteres hvilket
betyder at der ikke følger et defrag program med....hpfsopt i
http://hobbes.nmsu.edu/pub/os2/util/browser/fm2utils.zip..er
et primitivt/simpelt kommandoliniebaseret værktøj der lige netop
opfylder disse behov (Pakken indeholder også mange-mange andre
vidunderlige værktøjer og kan kun abefales
Live long and prosper...