Hvad skal jeg gøre...
Fra : Trevor Goodchild

Dato : 04-09-01 13:57

Hej Gruppe..
Jeg har et problem, som mange mænd sikkert vil misunde mig for. Når min
kæreste og jeg har samleje, så kommer hun somregel efter 5 minuter, hvilket
også resultere i at jeg også kommer.
Vi hygger os ca 1 gang hver 14. dag. Nu er jeg den type, som gerne vil have
en længere nydelse, så jeg er lidt utilfredsstillet når vi er færdige.
I starten, da vi gjorde det mere, var der også længere mellem orgasmerne
(Hvis i forstår hvad jeg mener).
Nu er det sådan, at der næsten ikke er plads til forspil, hvilket har
betydet at jeg ikke får tid til at slikke hende (Hvilket jeg elsker). Hun
foretrækker at jeg er oppe i hende, når hun kommer. Vores sexliv er, på en
måde, blevet simpelere. Der er ikke "Tid" til at gøre alle de ting, som gør
et sexliv rigt....

Hvad skal jeg gøre.

--

Trevor Goodchild

- For at få noget gjort skal en komité bestå af tre personer hvoraf de to er
fraværende.

Fra : Mirian

Dato : 04-09-01 14:09

"Trevor Goodchild" <suber_20@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad skal jeg gøre.

Det mest essentielle i et forhold (synes jeg ihvertfald) snak med hinanden!
Så enkelt kan det faktisk gøres! Snak med hende om det, og lad så det råde!

MVH. Mirian

Fra : claus

Dato : 04-09-01 19:40

Trevor Goodchild <suber_20@hotmail.com> wrote:

> [...]
> måde, blevet simpelere. Der er ikke "Tid" til at gøre alle de ting, som gør

Jeres sexliv er nok blevet en tand for standardiseret og ritualiseret.
Lyn-sex kan være udmærket en gang imellem, og der er ikke nogen der kan
sætte en bestemt tidsgrænse på, hvor længe god sex skal vare. Min egen
fornemmelse er, at hvis der skal være tale om erotik skal, der være
meget mere tid til kærtegn, berøring, sanselighed, nydelse m.m. Det er
muligt I kan komme videre ved at snakke om tingene, men jeg vil foreslå,
at du starter med at gøre de ting, som du har lyst til først og
fremmest. Hvis hun så siger noget eller kommer med indvendinger, kan du
begynde at fortælle,hvorfor du gør det. I stedet for at gå direkte efter
kønsorganerne hver gang, I er sammen, så start med at kysse længe og
intensivt. Udvid det med berøringer og kys over hele kroppen og lad være
med at betragte det som blot et forspil til samlejet, men som en nydelse
og et mål i sig selv. Hvad der skal ske, og hvordan det skal ske er især
op til dig selv, hvad du selv har lyst til og ikke hvad du tror eller
synes, hun helst vil ha'. Hvis du har lyst til at slikke hende længe, så
gør det (prøv at suge samtidig! og at bruge fingrene af og til). Husk at
variere - det kan være, du ikke har fundet den måde at gøre det på, som
hun bedst kan li' (måske ved hun det ikke en gang selv!). Hvad der
videre skal ske er op til dig (bl.a.). Hvis hun har tendens til at komme
"for hurtigt", skal du måske prøve at sætte tempoet ned, variere osv,
eller få hende til at komme flere gange.
Nu ved jeg ikke hvordan jeres forhold ellers er i det daglige, men vejen
til et godt sexliv, bygger også på at ha' det godt sammen i hverdagen
med masser af kys, kram, berøringer og snak om stort og småt - uden at
det skal føles som om, du lægger op til noget.
--
hilsen claus

Fra : Poul Larsen

Dato : 04-09-01 22:38

det er sku da klart at hun kommer efter fem min. når der går 14 dage mellen
inden i har sex
så må man da være rigtig sulten
Mvh Poul

Fra : Chokmah

Dato : 05-09-01 00:05

On Tue, 4 Sep 2001 14:57:12 +0200, "Trevor Goodchild"
<suber_20@hotmail.com> wrote:

>Hej Gruppe..
>Jeg har et problem, som mange mænd sikkert vil misunde mig for.

ikke efter endt genem læsning

>Når min
>kæreste og jeg har samleje, så kommer hun somregel efter 5 minuter

ja dte gør min sgu da også indtil flere gange

>, hvilket
>også resultere i at jeg også kommer.

ja deeeeet ....

>Vi hygger os ca 1 gang hver 14. dag. Nu er jeg den type, som gerne vil have
>en længere nydelse, så jeg er lidt utilfredsstillet når vi er færdige.

well veksel lidt i mellem sex og øv gamele telefon nr 7 tabel - prøv
at få minuns ganeg minus til at blive + så det samtidigt danner mening
tag en rejse til Herning tænk tilbage på det ( dog med fare for at du
bliver impotent )

>I starten, da vi gjorde det mere, var der også længere mellem orgasmerne
>(Hvis i forstår hvad jeg mener).

det ku være mark fræs ....

>Nu er det sådan, at der næsten ikke er plads til forspil,

øhh hvorfor ikke ?

> [...]
>måde, blevet simpelere. Der er ikke "Tid" til at gøre alle de ting, som gør

enten har mark fræs en kloning eller et nyt alias
MvH
Bo

Fra : Snoopy

Dato : 08-09-01 15:50

Trevor Goodchild wrote:

> [...]
> kæreste og jeg har samleje, så kommer hun somregel efter 5 minuter, hvilket

Jeg er selv sammen med sådan en "lynkineser", men det er da ikke noget problem
selv om hun "eksploderer" efter 2 - 3 min. Tværtimod, hvis det man hører og
læser da ellers står til troende. Ifølge såkaldte experter kan de fleste kvinder
ikke få orgasme sammen med sin partner eller har svært ved det, så jeg er da
glad for at hun kan komme når vi er sammen og det er da til tider flere gange om
ugen.
Forøvrigt er hun 17 år yngre end mig der er 55. Dejligt :)

Snoopy