Billeder af kanon multefangst
Fra : Jesper Hansen

Dato : 04-09-01 12:54

se billedet på http://hjem.get2net.dk/fsf

Jesper

Fra : Jakob H K

Dato : 04-09-01 13:24

Jesper Hansen <bordum.hansen@get2net.dk> wrote:

> se billedet på http://hjem.get2net.dk/fsf

Det var da en lidt tynd kop te. Hvorfor ikke fortælle hvordan de blev
fanget osv. så ville der være en grund til at kigge på billederne

Hygge

Jakob H K

Fra : Martin Nystrup Rasmu~

Dato : 04-09-01 14:01

Skuffende, ja, skuffende. Billeder af multer har vi jo set nok af! ;)

Mvh.

--
Martin Nystrup Rasmussen
Besøg Jagt & Fiskerimagasinet v/ Ejvind Nystrup

Fra : Jesper Hansen

Dato : 04-09-01 14:54

Ja, ja, ja - jeg skal nok fortælle - det er bare det med tiden.

Jesper

<3b94d0da$0$232$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

Fra : Jakob H K

Dato : 04-09-01 19:51

Jesper Hansen <bordum.hansen@get2net.dk> wrote:

> Ja, ja, ja - jeg skal nok fortælle - det er bare det med tiden.

Jeg venter med spænding, jeg kender selv et sted hvor der er blevet set
multer men jeg har ikke haft tid til at prøve at fange dem.

Hygge

Jakob H K

Fra : Lars J

Dato : 10-09-01 21:18

> Jeg venter med spænding, jeg kender selv et sted hvor der er blevet set
> multer men jeg har ikke haft tid til at prøve at fange dem.

Det var da også en tynd kop te - fortæl dog hvor

Lars