hvad bundkort kører tulatin p3 med?
Fra : SoulWalker

Dato : 04-09-01 06:24

Der står fsb 133 fcpga! Kan man gå ud fra at den bare kan køre på alle alm.
fcpga bundkort som abit vp6 og sådan nogen så??

SoulWalker

PS grunden til jeg spørger er at jeg har hørt rygter om at de ikke kan køre
på de nuværende bundkort!! Ved ikke hvor meget hold det har i sig?

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 04-09-01 10:39

"SoulWalker" <not@4.u> wrote in

> Der står fsb 133 fcpga! Kan man gå ud fra at den bare kan køre på alle
> alm. fcpga bundkort som abit vp6 og sådan nogen så??

Nej.

http://www.anandtech.com/cpu/showdoc.html?i=1509&p=5

--
Kent Oldhøj - Dansk OverclockingFAQ:
http://oldhoj.dk/overclockingfaq.htm

Fra : SoulWalker

Dato : 04-09-01 13:21

Hmmm skod så holder jeg mig da helt sikkert til AMD t-bird da det er noget
billigere. Intel er alt for dyrt at købe og især hvis tulatin kræver nye
bundkort for de par cpu'er de lige udsender. AMD rulez (kommer fra en
forhneværende intel fan) ;)

SoulWalker