Jeg unlocker Ericsson og alle Nokia'er
Fra : T.Madsen

Dato : 04-09-01 00:50

Jeg unlocker Ericsson og alle Nokia'er
Mvh Thomas
--
Jeg unlocker Ericsson og alle Nokia'er for 75 kr , og hvis
jeg kan også komme 2 spil og vibrator i 3210 og det koster også kun 80 kr
men ring på 51308219 bor i nr nebel /er i Randers Fredag,Lørdag samt
Søndag..

Fra : apollo14

Dato : 04-09-01 05:11

"T.Madsen" <telefonmanden@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg kan også komme 2 spil og vibrator i 3210 og det koster også kun 80 kr
> men ring på 51308219 bor i nr nebel /er i Randers Fredag,Lørdag samt

Thomas dog, hvad fanden laver du nu det her for, det jer hører hjemme i
dk.marked.???? fat det dog. Ellers sender jeg sq oxo en klage til din ISP

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-09-01 16:05

apollo14 skrev:

>Thomas dog, hvad fanden laver du nu det her for, det jer hører hjemme i
>dk.marked.????

Tja, jeg tror nu ikke folk ville blive glade for så mange indlæg
omkring samme emne i den gruppe heller. SPAM hører ingen steder
hjemme. Jeg tror efterhånden de fleste har fattet dit budskab, Thomas
- og som du ser, så er jeg ikke den eneste som mener du er galt på
den.

Klage afsendt endnu en gang.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
*** Tilbud indtil 14. september: BETAL FOR 1, FÅ LÅST 2 OP! ***

Fra : apollo14

Dato : 04-09-01 16:14

> [...]
> hjemme. Jeg tror efterhånden de fleste har fattet dit budskab, Thomas
> - og som du ser, så er jeg ikke den eneste som mener du er galt på

Det tror jeg heller ikke, men heller der end her, for dette er jo ikke en
markedsgruppe. Men man kunne jo evt. starte med noget lidt mere presserende,
presse lidt mere på hos diverse udbyder. Men næste gang jeg ser noget fra
T.M. sender jeg oxo en klage.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-09-01 16:28

apollo14 skrev:

>Det tror jeg heller ikke, men heller der end her, for dette er jo ikke en
>markedsgruppe.

Korrekt. Men i den anden gruppe hører SPAM heller ikke til. Der står
desuden i fundatsen for den gruppe, at man maskimalt skal poste samme
indlæg 2 gange, og mindst med en uges mellemrum.

>Men man kunne jo evt. starte med noget lidt mere presserende,
>presse lidt mere på hos diverse udbyder. Men næste gang jeg ser noget fra
>T.M. sender jeg oxo en klage.

Nu skal du jo ikke sende en klage, hvis Thomas bare svarer ordentligt
på et indlæg - men hans SPAM-postings er absolut ikke velkomne.

Jeg har endnu engang bakset en sammen og sendt til TDC og Sunsite.
Sidstnævnte vil gerne spærre for Thomas IP, men den er dynamisk, og så
ville de blive nødt til at spærre for alle TDC-kunder.

De har dog udtalt, at de overvejer at alle TDC-kunder skal registreres
med login og password, fordi de så vil kunne spærre for adgang for
Thomas. Jeg kunne ikke forestille mig TDC ville være stolt af dette,
men desværre endnu ingen reaktion fra dem.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Jens Karstoft

Dato : 04-09-01 05:53

Thomas, Lasse er faktisk ikke den eneste der er træt af dine reklamer...
Lær det dog!!
Ellers er jeg bange for at du får lidt flere klager fra andre end Lasse
også.

Med venlig hilsen
Jens Karstoft
Tlf 22119265

--
Få fjernet simlåsen på din mobiltelefon for 100,- lovligt hos
www.unlockzonen.dk

Fra : T.Madsen

Dato : 04-09-01 18:59

Hej
Ja og i fatter ikke en pind!! og jeg må nok sige at jeg bliver ved så længe
lasse tror han er Konge her, For han rakker jo ned på alt og alle, IKKE kun
mig for mig rager det en skid, hvad han siger og mener, Men jeg må nok sige
at jeg har sgu lidt ondt af jer andre, at i skal kikke/hører på alt det
sludder, For meget af det pladder som Lasse lukker ud, KOMME sgu kun for at
han kan få sin sinatur med ikke en skid andet, For han Hjælper MEGET nødig
nogle herinde, Han er her kun for en ting og det er FOR AT BROKKE SIG, nå ja
også lige for at sende klager,
og jeg gør det kun for at drille Lasse og det lykkes hver gang
MVH Thomas

Fra : Morten B

Dato : 04-09-01 19:04

"T.Madsen" <telefonmanden@sol.dk> wrote in message
<snip en masse ævl>

Det er ikke Lasse der er problemet. Det er DIG der er problemet, og det er
DIG vi er trætte af at høre på. Fat nu at du ikke er velkommen i denne
gruppe før du har lært at opføre dig efter gældende netikette og har lært at
følge fundatsen for gruppen.

Må din internetadgang blive spærret.

/Morten

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 04-09-01 19:49

"Morten B" <mortenb@FJERNEStrashcan.dk> wrote in message

> [...]
> DIG vi er trætte af at høre på. Fat nu at du ikke er velkommen i denne
> gruppe før du har lært at opføre dig efter gældende netikette og har lært

.......og lynet måtte slå ned i din computer!

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-09-01 19:26

T.Madsen skrev:

>Ja og i fatter ikke en pind!!

Vi fatter at overholde netiketten, bruge et pænt sprog og læse
fundatsen for gruppen.

>og jeg må nok sige at jeg bliver ved så længe
>lasse tror han er Konge her

Dejligt - dvs. du stopper nu? For jeg tror absolut ikke jeg er konge
nogle steder, har heller ønske om at være det.

>For han rakker jo ned på alt og alle

Ikke korrekt. Men når folk opfører sig forkert, så beder jeg dem pænt
om at opføre sig ordentligt. Forstår de det ikke efter flere
henstillinger, så må man tage hårdere midler i brug.

>IKKE kun mig

Nå for den da - du har tidl. påstået at det KUN var dig det gik ud
over, og at jeg bare var efter dig som person. Jeg mener nu ikke jeg
har rakket ned på nogle, jeg har bare bedt bl.a. dig om at overholde
netiktten. Jeg har gjort det pænt, du ville ikke forstå - og så har
jeg sendt klager til dine udbydere.

>for mig rager det en skid, hvad han siger og mener,

Det er jeg da ked af at høre. Men 'rager' det dig hvad netiketten og
fundatsen siger?

>Men jeg må nok sige at jeg har sgu lidt ondt af jer andre,
>at i skal kikke/hører på alt det sludder

Hvis du tager et kig rundt, så er jeg ikke den eneste der er ved at
være træt af dine reklamer.

>For meget af det pladder som Lasse lukker ud, KOMME sgu kun for at
>han kan få sin sinatur med ikke en skid andet,

Jeg har klippet signaturen væk for din skyld i dette indlæg, men hvis
du nu satte dig ind i netiketten, så kan du se at signaturen er et
fristed. Det har jeg fortalt dig utallige gange.

>For han Hjælper MEGET nødig nogle herinde

Mærkelig påstand. Jeg hjælper når jeg kan og vil. Jeg kan også lige
fortælle, at der ingen regler er om hvor meget man skal hjælpe

>Han er her kun for en ting og det er FOR AT BROKKE SIG

Der har du desværre ikke ret. Jeg startede med at bede dig pænt om at
overholde 'reglerne' på usenet. Du har været usamarbejdsvillig lige
fra starten - det synes jeg er ærgerligt.

>nå ja også lige for at sende klager,

Hvis folk efter utallige pæne opfordringer ikke forstår at opføre sig
ordentligt, ja.

>og jeg gør det kun for at drille Lasse og det lykkes hver gang

Undskyld Thomas - men jeg kan ikke forstå du synes det er så sjovt at
drille. Find på noget andet at lave, og åbn øjnene og se, at jeg ikke
er den eneste der finder det besyndeligt og frustrerende med dine
reklamer, dit sprog og din modvilje til at forstå at der er noget der
hedder netikette, og en fundats for de grupper du skriver i.

/Lasse

Fra : T.Madsen

Dato : 04-09-01 19:25

Jammen det se vi så om den gør
Mvh Thomas
T.Madsen <telefonmanden@sol.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9n14rv$esq$1@sunsite.dk...

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-09-01 19:28

T.Madsen skrev:

>Jammen det se vi så om den gør

Er du ikke flink at trykke reply/svar ud for det indlæg du svarer på -
det gør det væsentligt nemmere at se/forstår hvad du mener.

Du siger desuden du kun er ude på at 'drille' mig (hvad meningen med
det så er). Du kan efterhånden se, at det ikke kun er mig der er træt
af din opførsel - er du så ikke flink at stoppe?

/Lasse

Fra : T.Madsen

Dato : 04-09-01 20:37

vi får se
mvh Thomas
Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:k77aptcmt53kdejcscoe566h4mf37prmr4@news.inet.tele.dk...

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-09-01 20:47

T.Madsen skrev:

>vi får se

Intetsigende kommentar - du svarer hverken ja eller nej.

Er du ude på at 'drille' mig, eller er du ude på at reklamere? Det må
du kunne svare på. Hvis det er det første, så har jeg skrevet du kan
sende mig mails (som jeg også vil klage over - bare rolig - du skriver
jo det er det du synes er det sjove) - så slipper vi for alt det
halløj her i gruppen.
venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-09-01 20:39

Lasse Hedegaard skrev:

>Du siger desuden du kun er ude på at 'drille' mig (hvad meningen med
>det så er). Du kan efterhånden se, at det ikke kun er mig der er træt
>af din opførsel - er du så ikke flink at stoppe?

Thomas har på mail svaret "vi får se". Jeg har bedt Thomas om at svare
i gruppen så alle kan se svaret.

Hmm, kommer lige med et forslag:
Thomas, hvis du ønsker kun at 'drille' mig (undrer mig stadig), så
skriv til mig på mail. Jeg vil så ignorere dine mails - og gruppen kan
være fri for dine reklamer. På den måde for du kun 'drillet' mig - og
det er jo dit ønske - eller måske ikke?
venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : T.Madsen

Dato : 04-09-01 21:50

Ja lasse du er jo så dum at du kan sidde og skrive med dig selv men ok så
får du jo også smidt din reklame,så her er også lige en...
mvh Thomas
--
[...]
PS.ALLE ERICSSON T 10 T28 der bliver sendt til mig inden den inden den 15.
september, får den låst op gratis, du skal kun selv betale portoen og efter
den 15. september er prisen igen 75 kr....
---

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:r8bapt8685mkkr5vc37cc8vnphe0i940lq@news.inet.tele.dk...

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-09-01 21:54

T.Madsen skrev:

>Ja lasse du er jo så dum at du kan sidde og skrive med dig selv

Nej, det er nu både til dig og de andre i gruppen der læser det.
Da du svarede på mail først, så kunne jeg ikke klikke svar på dit
indlæg.

Du kryber uden om hver gang der er spørgsmål du ikke vil svare på?

Hvis du vil 'drille' mig, så gør det på mail - så slipper vi for det i
gruppen - men det er måske alligevel ikke det du vil?

>men ok så får du jo også smidt din reklame

Det har vi snakket om før, så længe signaturen er højst 4x72 tegn, så
er det et fristed - men jeg har klippet den her - hvis det er grunden
til du bliver ved med at spamme.

>så her er også lige en...

Som var for lang.

/Lasse

Fra : Morten Jensen

Dato : 05-09-01 10:15

Nå, nu har jeg efterhånden indset, at man er godt dum hvis man ikke også
selv indsætter en lille "reklame" i bunden af ens besvarelser...
Det er så hermed gjort.....
Håbede ellers at der kunne blive ro i denne NG, men nej...

Var det ikke muligt at lave en undergruppe til denne NG.....?
Kunne jo kalde den dk.teknik.telefoni.mobil.unlock.mudderkastning

?

Jensen

Få låst din telefon op helt lovligt.
Koster 100 kr.
Send en mail til mortenjensen@get2net.dk
eller ring på tlf. 60 60 65 65
Kolding

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-09-01 10:26

Morten Jensen skrev:

>Nå, nu har jeg efterhånden indset, at man er godt dum hvis man ikke også
>selv indsætter en lille "reklame" i bunden af ens besvarelser...

Jeg har netop valgt at droppe min alm. signatur i disse debatter, da
det så er et argument mindre for Thomas Madsen.

>Håbede ellers at der kunne blive ro i denne NG, men nej...

Det skal nok komme. På et eller andet tidspunkt må TDC finde ud af, at
de har en kunde der spammer. Hvis I sender en klage til
abuse@post.tele.dk hver gang, så håber jeg der begynder at ske noget.

>Var det ikke muligt at lave en undergruppe til denne NG.....?
>Kunne jo kalde den dk.teknik.telefoni.mobil.unlock.mudderkastning

Jeg har overvejet om der skulle laves et oplæg til
dk.marked.privat.telefon.mobil.unlock - altså handel omkring
unlocking. Gruppen skal selvfølgelig heller ikke være beregnet til at
spamme - men denne unlock-gruppe er jo ikke til handel.

PS! Fint nok du har indsat en signatur, det skal du være velkommen,
men kan jeg ikke få dig til at holde den på max 4x72 linier (og
indlede den med "-- ") - se evt. linket i min signatur.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Læs om signaturer: http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html

Fra : Morten Jensen

Dato : 05-09-01 10:44

All Right

Hvad siger du til:

--
Få låst din telefon op helt lovligt for 100kr.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-09-01 10:48

Morten Jensen skrev:

>Hvad siger du til:

Perfekt - så mangler du at klippe det væk du ikke citerer - og skrive
under hvad du svarer på :)

Håber ikke nogle ser dette som uvenligt, for det er jo for alles
bedste. Det gør det nemmere at overskue for alle. Forståelsen bliver
større, da man kan se hvad der svares på, og vi spilder ikke
båndbredde på at hele indlægget quotes nedenunder.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Læs om citat-teknik: http://www.usenet.dk/netikette/quote.html

Fra : Morten Jensen

Dato : 05-09-01 10:54

Perfekt - så mangler du at klippe det væk du ikke citerer - og skrive
under hvad du svarer på :)

Sæføli!

[...]

Overhovedet ikke

Morten

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-09-01 10:55

Morten Jensen skrev:

>Sæføli!

Hovsa, sætter din news-klient ikke ">" ind foran det du citerer? De
skal med, så bliver det nemmere at overskue hvad der er citater, og
hvad der er ny tekst.

>Overhovedet ikke

Dejligt at høre, nogle VIL jo opfatte alle pæne henstillinger som
brok/uvenlighed osv.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: www.simlock.dk
Tilbud indtil 14. september: LÅS 2 OP, BETAL FOR 1!

Fra : Morten Jensen

Dato : 05-09-01 11:13

> Hovsa, sætter din news-klient ikke ">" ind foran det du citerer? De
> skal med, så bliver det nemmere at overskue hvad der er citater, og
> hvad der er ny tekst.

Jo det gør den, det var bare mig der klippede det væk

Morten

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-09-01 10:50

T.Madsen skrev:

>Jeg unlocker Ericsson og alle Nokia'er

Hurra - endelig et svar fra TDC:

>Undskyld den lange ventetid, på klager over denne bruger.
>
>Vi har nu snakket med brugeren, og gjort denne opmærksom på problemmet.
>Det vil sige første advarsel ud af 3. (3 advarsel = permanent lukning).
>
>Derfor regner vi med at problemmet er løst.
>Skulle dette ikke være tilfældet kontakt os venligst igen

Dejligt, men utroligt der skulle gå så lang tid. Håber ikke Thomas har
I sinde at trække den og prøve at 'bruge' den anden advarsel.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Læs om netiketten på usenet: www.usenet.dk/netikette/
Hvilken gruppe du skal vælge? Se http://www.usenet.dk/grupper.pl

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 08-09-01 12:49

Den 05 sep 2001, skrev du i dk.teknik.telefoni.mobil.unlock:

> Hurra - endelig et svar fra TDC:

> Dejligt, men utroligt der skulle gå så lang tid. Håber ikke Thomas har
> I sinde at trække den og prøve at 'bruge' den anden advarsel.

Jeg har fået den exact, samme mail fra TDC...?

/bm

--
Jeg unlocker din Nokia mobil telefon for 100 kr.
og det er incl. porto tilbage til dig,ellers så kig på