composer
Fra : P.Sørensen

Dato : 03-09-01 22:24

Hej, jeg laver lidt hjemmesider af "privat karakter", feriebilleder og den
slags, og har hidtil brugt COmposer, da jeg synes den er meget nem at bruge,
og man behøver ikke kunne html sprog.
Nu er jeg ved at geninstallere alt på en ny pc, og tænkte, om der måske er
bedre forslag - den er jo lidt gammel, og når man installerer den kómmer der
en helt masse unødigt med fra netscape.
Nogle forslag? Der skal bare kunne lægges nogle billeder, og noget tekst, og
så formatteres så det bliver pænt.
hilsen Preben

Fra : J.C. Voss

Dato : 03-09-01 23:03

P.Sørensen <ps@vestnet.dk> wrote:

> Nogle forslag? Der skal bare kunne lægges nogle billeder, og noget tekst, og
> så formatteres så det bliver pænt.

Stones Webwriter <http://www.webwriter.dk/> kan anbefales. Ellers kig
lidt på denne side <http://verture.subnet.dk/sw.html> -- der er listet
nogle forskellige.

--
Jonas @ 11°, 56° | Remember Occam's razor? |
<http://geografi.hjem.wanadoo.dk>

Fra : Preben Nielsen

Dato : 04-09-01 09:54

Hvis du ikke er vant til at skrive HTML, synes jeg Frontpage kan de ting, som
du efterlyser.
Hvis du får brug for at arbejde med koderne, kan du også gøre dette i
Frontpage - eller i Stone's Webwriter, men hvis du overvejende kører med lidt
billeder og lidt tekst, skulle Frontpage kunne klare det.
Jeg kender ikke Composer, så jeg ved ikke hvordan det er sammenlignet med
Frontpage.

Venlig hilsen
Preben Nielsen

- Pædagogiske tutorials på dansk