!!!!!!start problemer!!!!!!!
Fra : Poul Hansen

Dato : 03-09-01 22:08

Jeg har lige erhvervet mig en puch maxi. Når jeg stamper på kick-starteren
sker der ikke rigtig noget. Det er ligsom den ikke tager fat.

Der er gnist på tændrøret, jeg har checket om stemplet sidder fast,

Er der nogle der har en ide om hvad det kan være, ville jeg blive meget
glad.

Hilsen Jacob

Fra : Bjarne Normind

Dato : 04-09-01 11:26

Tjek karburatoren for skidt!!!! Tøm Klokken, rens studsen og prøv så igen!

Fra : Gundersen

Dato : 04-09-01 12:42

Hej

Som vi sagde den gang, vi var "små" (2år siden! og makkede med hvores
Yamaha 4g!

Hvis der var gnist på, og den fik benzin, skulle den nok starte!
Prøv med et andet tændrør! Maxi'er kan godt finde på at "knalde" dem, så de ikke
duer mere!
Ellers er det nok karburatoren! (har du åbnet for benzinen?)

Mvh Emil

--
www.ScooterZone.dk

Fra : Mads Jensen

Dato : 04-09-01 12:50

"Poul Hansen" <poulh@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der er gnist på tændrøret, jeg har checket om stemplet sidder fast,
>
> Er der nogle der har en ide om hvad det kan være, ville jeg blive meget

Er der modstand i kickstarteren ?

Mads

Fra : Bjarne Normind

Dato : 04-09-01 14:33

Selvfølgelig, ellers ville der ikke være gnist!

Fra : Mads Jensen

Dato : 04-09-01 15:43

"Bjarne Normind" <b_normind@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Selvfølgelig, ellers ville der ikke være gnist!

Hehe, jeg var ikke helt vågen, jeg tænkte bare på om tandhjulene i din
kickstarter var slidt, men selvfølgelig ville der ikke være gnist på
tændrøret, hvis de var slidt =)
Sorry....

Mads

Fra : RpR

Dato : 04-09-01 15:47

> Selvfølgelig, ellers ville der ikke være gnist!

Tændingen kan nu lave en gnist uanset om der er kompression eller ej.
Faktisk har den meget nemmere ved at lave en gnist hvis kompressionen er
lav.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com