Flash demoer
Fra : Martin Bisgaard Ande~

Dato : 03-09-01 21:10

Er der nogen der ved hvor man kan se eller downloade flash demoer, gerne
demoer som har deltaget i konkurrencer til demo parties.

/Martin

Fra : Marianne Jespersen

Dato : 17-10-01 11:45

På den officelle hjemmeside

Fra : John Hahn

Dato : 27-10-01 13:09

Prøv http://www.were-here.com

Fra : John Hahn

Dato : 27-10-01 13:10

Fra : Emil Hauch Jensen

Dato : 03-01-02 06:32

Jeg lavede et par til TheParty i år. De kan findes på
http://www.prodigium.dk

alle demoerne kan findes på www.scene.org , jeg vil også snarest ligge dem
op på http://prodigium.dk/swf

-Emil
root@prodigium.dk

Fra : Emil Hauch Jensen

Dato : 13-11-01 19:03

Jeg har et par stykker liggende på www.prodigium.dk/swf/
hjb-pwrap.swf vandt Flashdemo compo til The party 2001.. dem som ligger i
zip filer, er også fra div. parties, men af tvivlsom kvalitet.

Ellers prøv lykken på www.scene.org

Jeg samler selv på fede flash demoer, så hvis du finder noget, så lad mig
endeligt vide: emil@prodigium.dk

-Emil