Aprilia Rally
Fra : Rambo

Dato : 03-09-01 20:15

Er der nogen der har erfaringer, kommentare til Aprilia rally 30 Km/t, jeg
overvejer at købe denne, eller forslag til alternative scootere i den
prisklasse...

VH Thomas

Fra : Kim Larsen

Dato : 03-09-01 21:14

Nu er det godt nok ikke ne 30km/t jeg har, men en 45'er, den har rundet
21.000 Km uden problemer, det eneste der er skiftet er sliddele, et bagdæk,
en udstødning og ruller, så jeg vil mene det er en ganske god maskine.

Kim Larsen

Fra : Rasmus Færch

Dato : 04-09-01 19:49

En Rally er en fin kværn, min kørte ihvertfald vældig fint, og efter en
lettere ombygning rendte den så stærkt at spedometer nålen ramte plasticet i
modsatte side, det var sgu sjove det skal prøves. hehe
mvh Rasmus

Rambo <elmefaard@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9n0l41$r1h$1@news.cybercity.dk...

Fra : Mads Jensen

Dato : 04-09-01 22:51

"Rasmus Færch" <998@sex.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lettere ombygning rendte den så stærkt at spedometer nålen ramte plasticet
> modsatte side, det var sgu sjove det skal prøves. hehe

Hvad havde du på af tun ?

Mads

Fra : Rasmus Færch

Dato : 07-09-01 16:32

Jeg havde monteret et proma tun 47.5mm cyl, mener at det var en 22mm
karburator og den proma udst der fulgte med (den er udgået nu) forrøret på
udstødningen havde jeg lavet om da det var alt for tyndt, hvilket det altid
er , og så var der en gearing med. Der ud over afmonterede jeg selvblander
pumpen og tanken da jeg ikke mener at man på nogen måde kan være sikker på
at den blander 2% olie i benzinen, når man har skiftet karburatoren, og køre
med meget høje omdr. hele herligheden købte jeg hos Scandinavien tunings
center, som nogle gange godt kunne være lidt tung i røven.
mvh Rasmus
(beklager at det tog så langt tid at svare)

Mads Jensen <mads.g@home1.gvdnet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9n3ie4$122i$1@abnew01.sonofon.dk...