Event ved slut af Media clip
Fra : Jens W. Skov

Dato : 03-09-01 16:43

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at lukke et vindue, ved afslutningen af en
wav-fil som bliver afspillet. Kan jeg det i delphi5?

Fra : Thomas Riedel

Dato : 03-09-01 17:21

Brug mediaplayerens OnNotify - event

mvh
Thomas Riedel, LogiHouse

Fra : Claus Christiansen

Dato : 03-09-01 17:24

"Jens W. Skov" <jens@jsconsult.dk> wrote in

> Hej
>
> Jeg kunne godt tænke mig at lukke et vindue, ved afslutningen af en
> wav-fil som bliver afspillet. Kan jeg det i delphi5?

Brug en mediaplayer og se under OnNotifyEvent'en (og husk
MediaPlayer1.Wait := false)

/Claus

--
Claus Christiansen, <mailto:cch@unipeople.dk>

personal: http://www.bigfoot.com/~kruc/; pythia: http://www.pythia.dk
"Computers are useless. They can only give you answers."
- Pablo Picasso (1881-1973)

Fra : Jens W. Skov

Dato : 03-09-01 23:10

tak!