Delphi 5 + 6
Fra : Rikke Bendlin

Dato : 03-09-01 16:02

Jeg har lige downloaded Delphi 6 Personal Edition, men på min skole har de
stadig kun Delphi 5. Nu er mit spørgsmål så: Hvis jeg laver et projekt i
Delphi 6, vil det så også kunne åbnes osv. i Delphi 5?

Fra : Niels (G4S)

Dato : 03-09-01 16:03

On Mon, 3 Sep 2001 17:02:08 +0200, "Rikke Bendlin"
<Rikke_Bendlin@mail.dk> wrote:

>Jeg har lige downloaded Delphi 6 Personal Edition, men på min skole har de
>stadig kun Delphi 5. Nu er mit spørgsmål så: Hvis jeg laver et projekt i
>Delphi 6, vil det så også kunne åbnes osv. i Delphi 5?

Sandsynligvis. Det kommer lidt an på om du bruger nogen ting fra D6 so
ikke er i D5. Under alle omstændigheder bør D5 projekter kunne
åbnes/kompileres i D6, med mindre der er tale om D5 Pro eller højere
og nogen af de features der er i Pro men ikke i Personal er brugt.

Men mit gæt er Ja.

--
/` g4s : gee-four-s aka. Niels Martin Hansen
\/ _ mail : g4s [at] mail [dot] dee-kay

Fra : Texas

Dato : 03-09-01 21:46

Jeg har haft et enkelt problem med at lavet et program på Delphi6
og så køre det på Delphi5. Der var en klasse som hedder variants,
og den kunne Delphi5 ikke kende, men da jeg fjernede den, virkede
programmet fint.