Til Steen Suder
Fra : Mette Hvam

Dato : 03-09-01 11:39

Hej Steen!

Jeg ville inden jeg skrev mere konkret om kravspecifiketioner etc. først
forhøre mig i dette forum, om der var nogen, der gad svare tilbage.

Jeg skal tirdag interviewe den pågældende virksomhed, med henblik på at få
mere info om bl.a. deres kravspecifikationer.
Så jeg ved mere efter tirsdag.

Venligst,
Mette

Fra : Ole Michaelsen

Dato : 03-09-01 11:55

Mette Hvam wrote:
> [...]
>
> Jeg skal tirdag interviewe den pågældende virksomhed, med henblik på at få
> mere info om bl.a. deres kravspecifikationer.

Cool.

--
Ole Michaelsen
Copenhagen, Denmark

Fra : Steen Suder

Dato : 03-09-01 15:51

Ole Michaelsen wrote:

> Cool.

Ja, ikke?

--
Steen Suder "We reject kings, presidents and voting.
http://www.suder.dk/ We believe in rough consensus and running

Fra : Steen Suder

Dato : 03-09-01 15:51

Mette Hvam wrote:

> [...]
>
> Jeg skal tirdag interviewe den pågældende virksomhed, med henblik på at få
> mere info om bl.a. deres kravspecifikationer.

Jeg håber du er klar over det, men det er ret uhøfligt at stile et
indlæg på Usenet til en given person.
Istedet burde du have svaret direkte på mit indlæg.

For mere info:
<http://www.usenet.dk/>