Pudsning af plexiglas
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 03-09-01 10:04

Hej:

Hvordan og med hvad pudser man sommerhusvinduer når de er
af plexiglas? De blir ro ridset næsten bare man ånder på dem...

--
Mvh.: JørgenJyde; Amager! / www.grandt-aarhus.dk
Berømte Sidste Ord XIII:

Fra : Rengøringsassistente~

Dato : 03-09-01 11:12

"Jørgen Grandt" <Grandt@OnCable.dk> skrev i en meddelelse
> Hej:
>
> Hvordan og med hvad pudser man sommerhusvinduer når de er
> af plexiglas? De blir ro ridset næsten bare man ånder på dem...

Prøv sprinklervæske i et hjørne der ikke ses tydeligt.. jeg bruger det
bl.a. på en plexiglaslampe med godt resultat sammen med en
microfiberklud.

Jeg siger prøv et sted hvor det ikke ses fordi blød plexiglas ikke tåler
grove klude som microfiber, hvis det bliver ridset så brug i stedet en
blød bomuldsklud.

Nåe ja, lad være med at ånde på dem )

Niels