Hvad er det?
Fra : Anders Lund

Dato : 02-09-01 21:33

På et 5 år gammelt socket 7 motherbord så jeg i dag noget uforklarligt. Ved
siden af cpuen sad der et slot, det var ca 10 cm langt, var delt i 2 og var
desuden grå. Hvad er det?
Jeg gætter selv på at det er til et prosessor kort eller til en spicieal ram
type (Der er 4 edo ram slot op det samme motherbord)
Er den en der ved hvad der er??

fut: dk.edb.hardware.bundkort, dk.edb.hardware
Anders Lund
webmaster@123grin.dk
Webmaster for GEnet.dk, Jyllands bedste netparty

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 03-09-01 04:23

"Anders Lund" <anders@itnews.dk> writes:

> På et 5 år gammelt socket 7 motherbord så jeg i dag noget uforklarligt. Ved
> siden af cpuen sad der et slot, det var ca 10 cm langt, var delt i 2 og var
> desuden grå. Hvad er det?

Et bud er at det er til ekstra cache-ram. Hvilket bundkort er det_

--
Thorbjoern Ravn Andersen "...plus...Tubular Bells!"
http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Tim Christensen

Dato : 02-09-01 23:22

"Anders Lund" <anders@itnews.dk> wrote in message
> [...]
ram
> type (Der er 4 edo ram slot op det samme motherbord)

Jeg er 90% sikker det er til ekstern cache.

Mvh

Tim