Creative ES1373 lydkort
Fra : Mio

Dato : 02-09-01 18:56

Jeg har en Compaq, med et lydkort som beskrevet. Jeg forsøger at reetablerer
maskinen uden brug af den medfølgende recovery-cd fra Compaq. Den giver
nemlig ofte problemer.

Men jeg kan ikke finde en driver til mit lydkort. Jeg har søgt på nettet i
tre dage nu uden held.

Er her en der kan hjælpe mig???

Hanne

Fra : JSM

Dato : 02-09-01 19:27

"Mio" <XXXhanne.finn.fgp@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nemlig ofte problemer.
>
> Men jeg kan ikke finde en driver til mit lydkort. Jeg har søgt på nettet i

I min driverdatabase på jobbet har jeg win9x og NT4 drivere til subj. (I Me
& W2K følger de med.)
Hvis det er driver til et af disse OS'er du skal bruge kan jeg lægge dem op
dk.binaer i morgen når jeg kommer derind

--
MVH
JSM

Fra : Torben Ruby

Dato : 02-09-01 22:45

er du sikke på den hedder ES1973 ???????
har ledt på deres hjemmeside og de kender ikke mærkedet - kun ES1970 og
ES1971
http://www.europe.creative.com/support/drivers/welcome.asp

Hilsen Torben

Fra : Patrick Blom

Dato : 06-09-01 18:26

Hvis du ikke er kommet videre, så gå ind på www.soundblaster.com og download
drivere/software til Creative Labs Soundblaster PCI 128

De kører med det aktuelle chipset.

/PB