Pludselig fejl i OE + IE
Fra : Zool

Dato : 02-09-01 16:50

Hej NG !
Fejlen er: Når jeg via nyhedsgrupper/mail skal videre via
medfølgende link, sker der intet, jeg er nødt til at kopierer
linket for så at indsætte det i Browseren, (lidt besværligt).
Det er heller ikke muligt at benytte funktionen "Højreklik
på link og vælge "åbn i nyt vindue"".
Der er opstået en del andre fejl på det sidste, jeg kan
sagtens benytte både OE/IE og resten af pc'en fungerer
uden problemer.
Jeg har netop install. Office2000 Pro komplet install.
efter denne install. kom der nogle fejl på skærmen bl.a.
MS Findfast :
"Filen 'E:\Data1.msi' er ikke en gyldig installationspakke
til produktet Microsoft Word2000. Find installationspakken
'data1.msi' i en mappe, som MicrosoftWord kan installeres fra.
Fejl 1706.
Kontor kan ikke starte Findfast.
Kontor kan ikke installere de nødvendige filer på grund af fejl
1603 i windows installer.
ERROR_INSTALL_FAILURE.
Jeg kan sagtens finde denne fil på mit E-drev men samme fejl
fremkommer. Men som tidligere beskrevet fungerer de
nyinstallerede programmer upåklageligt, bortset fra
"link-problemet".
Jeg benytter: Win98SE / IE ver. 5.50 / OE ver. 5.50
Håber I kloge mennesker kan hjælpe mig.
Hilsen Per

Fra : \"Jensen\"

Dato : 02-09-01 20:16

> Håber I kloge mennesker kan hjælpe mig.
Jeg ved ikke om det har noget på sig, men jeg blev engang rådet til ved
installation af Win 2000 at gøre det i en bestemt rækkefølge ellers
kunne der opstå problemer !
Det gik ud på først at installere Win 2000 så Office 2000 og derefter
opgradere til IE 5.5. Jeg har gjort det den vej og det funkler.
Du skriver at du har installeret Office 2000 for nylig og så kom
fejlene. Måske var overnævnte råd godt ?
Pico