Unlocking af nokia / Ericsson
Fra : Thomas Madsen

Dato : 02-09-01 16:24

Lasse du TROR da vist du er konge her !!!! er der en der spørger og der er
nogle der unlocker i Århus omr. SKYNDER du dig at skrive til vedkommen AT
DET TROR DU ikke at der er HVIS DU IKKE ER SIKKER HVORFOR HOLDER DU SÅ IKKE
DIN STORE KÆFT ?????
for jeg mener DA at RANDERS hører til Århus omr.
Mvh Thomas
--
Jeg unlocker Ericsson og alle Nokia'er for 75 kr , og hvis
jeg kan også komme 2 spil og vibrator i 3210 og det koster også kun 80 kr

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-09-01 16:55

Thomas Madsen skrev:

>Lasse du TROR da vist du er konge her !!!!

Nej.

> [...]
>DET TROR DU ikke at der er HVIS DU IKKE ER SIKKER HVORFOR HOLDER DU SÅ IKKE

Tal venligst pænt. Jeg har svært ved at tage folk der taler grimt
seriøst. (Dvs. hvis du vil have jeg skal tage dig seriøst, hvilket
selvfølgelig er dit eget valg, så skal du tale pænt).

Desuden mener jeg ikke at man skal tie stille, selvom man ikke er 100%
sikker i sin sag - jeg skrev (ikke på usenet, men på en mail til den
pågældende), at jeg ikke mente der var nogle i Århus-området - jeg
skrev absolut ikke, at jeg _vidste_ der ikke var.

PS! Din Caps-lock satte sig vidst fast.

>for jeg mener DA at RANDERS hører til Århus omr.

Min fejl. Men hvad jeg skriver på mail er ret lige gyldigt i denne
gruppe.

Thomas, tryk venligst reply/svar ud for det indlæg du vil svare på.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Se www.fergusons.dk/simlock og www.simlock.dk

Fra : Morten Jensen

Dato : 02-09-01 17:58

Thomas..............

Her er Lasse's email, laxxe@fergusons.dk så kan du svine ham til der og
ikke her i NG....

Nogle der vil svine Thomas til, så er hans email her: telefonmanden@sol.dk

På forhånd tak

Morten

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-09-01 18:00

Morten Jensen skrev:

>Her er Lasse's email, laxxe [a] fergusons.dk så kan du svine ham til der og
>ikke her i NG....

Det er ikke pænt at opfordre nogle til at svine nogle til - men jeg
forstår godt hvor du vil hen...

En anden ting, lad venligst være med at skrive den email-adresse på
usenet, jeg prøver at holde den fri for spam. Hvis man skriver til
laxxe@nospam.dk så bliver mails automatisk sendt videre til min
rigtige adresse.

Jeg ville sætte pris på at du vil slette dette indlæg igen (på grund
af offentliggørelse af min email-adresse, og dermed en ny adresse til
spammere...)

>Nogle der vil svine Thomas til, så er hans email her: telefonmanden@sol.dk

Jeg har ikke i sinde at svine nogen som helst til, men jeg vil gerne
tage debatten om hvad gruppen skal bruges til - det gøres i

Forresten, læs gerne http://www.usenet.dk/netikette/quote.html om
citat-teknik.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Tom A Jensen

Dato : 02-09-01 22:42

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> skrev i en
> Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
> Se www.fergusons.dk/simlock og www.simlock.dk

-----

hej lasse
jeg var lige inde og kigge på din hjemmeside ,og jeg er blevet lidt
nysgerrig efter at vide om hvor mange ericsson 237 og 358 du har fjernet
simlåsen på
øhh ericsson 237 er en nmt telefon og 358 har jeg aldrig hørt om

mvh
tom jensen
viborg

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-09-01 23:02

Tom A Jensen skrev:

>jeg var lige inde og kigge på din hjemmeside ,og jeg er blevet lidt
>nysgerrig efter at vide om hvor mange ericsson 237 og 358 du har fjernet
>simlåsen på

Ikke nogle endnu.

>øhh ericsson 237 er en nmt telefon og 358 har jeg aldrig hørt om

Hmm, det er lang tid siden jeg har lavet den side - har egentlig flere
gange overvejet at lave siden helt om - har bare ikke lige haft tid.
Jeg aner faktisk ikke hvor de modelnumre kommer fra - har kigget mit
software igennem, og jeg har ikke noget der kan låse dem op :)

Tak for det, jeg retter det snarest.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Tag et smut forbi www.simlock.dk og se hvad vi kan hjælpe med.

Se hvad kunderne har at sige: www.fergusons.dk/simlock

Fra : Thomas Madsen

Dato : 02-09-01 19:16

Lasse du skal fanme ikke bestemme hvad jeg skal, og ikke skal.....

PAS du heller dit eget, så kan det jo være at folk ikke skal vente en hel
uge på at få deres telefon retur fra dig

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-09-01 20:47

Thomas Madsen skrev:

>Lasse du skal fanme ikke bestemme hvad jeg skal, og ikke skal.....

Jeg beder dig - bl.a. om at tale pænt hvis jeg skal tage dig seriøst.
Når du vil det, så kan jeg kun opfatte det som om, at du ikke VIL
tages seriøst.

TDC og Sunsite derimod, de kan bestemme hvad du skal og ikke skal (på
nettet) - og de vil forhåbentlig at du skal overholde netiketten og
fundatsen for de grupper du skriver i.

Hvis du ikke vil tale pænt til mig, så regn ikke med jeg vil svare på
flere af dine indlæg.

>PAS du heller dit eget, så kan det jo være at folk ikke skal vente en hel
>uge på at få deres telefon retur fra dig

Hvis det er sket, så har det været fordi folk ikke har haft lavet en
aftale med mig, og jeg så ikke har været hjemme. Nogle folk har sendt
en telefon uden at sige det først, og så har jeg jo ikke mulighed for
at fortælle dem, hvis jeg ikke er hjemme. Jeg har nu kun haft positive
tilbagemeldinger fra mine kunder (se evt. www.fergusons.dk/simlock/),
og jeg vil da gerne have folk melder tilbage hvis de er utilfredse,
for så må jeg gøre det bedre. Ingen har meldt det tilbage - men du ved
åbenbart at der er en enkelt der har været ked af, at han har måttet
undvære sin mobil en uge. Forklaringen er simpel, jeg har ikke vidst
på forhånd der ville komme en telefon fra personen - og samtidigt har
jeg så ikke været hjemme.
Men hvad har det med sagen at gøre?

X-FUT (denne gruppe ikke er til den slags debatter):

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Thomas Madsen

Dato : 02-09-01 22:43

at du skal passe dit så passer jeg mit,og hvis du mener jeg laver noget jeg
ikke må for udbyderne hvorfor gør de så ikke noget ved det med alle de
klager du har sendt!!!!

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-09-01 22:58

Thomas Madsen skrev:

>at du skal passe dit så passer jeg mit,og hvis du mener jeg laver noget jeg
>ikke må for udbyderne hvorfor gør de så ikke noget ved det med alle de
>klager du har sendt!!!!

Det undrer mig også (har nu fået medhold fra Sunsite, som desværre
(ifølge dem selv) ikke kan spærre for din IP, da du ikke har fast IP
[1] - men du kan jo læse på www.usenet.dk hvad de forskellige grupper
skal bruges til. Jeg ved ikke om du en eneste gang har været forbi på
den side - det synes jeg du skulle gøre.

[1] Men de overvejer faktisk at lave systemet hvor man skal bruge
brugernavn og password for ALLE - grundet dig. Lige nu skal man kun
bruge brugernavn og password hvis en host ikke resolver til *.dk

venligst,
Lasse Hedegaard