Kreativ pige søger salgsmuligheder
Fra : Martin Skafte

Dato : 02-09-01 12:04

Har du en rigtig gid idè vedrørende genbrug - så har jeg to kælderrum
fyldt med
dejlige genbrugsting .

Jeg forestiller mig f. eks. en genbrugsforretning med en blanding af genbrug
og små
kunstgenstande, tørrede blomster etc. .

Jeg ikke skyde penge ind i en eventuel forretning i startyen, men alle mine
dejlige og
min arbejdskraft .

Jeg er en pige på 49 år, jeg er omhyggelig med tingene, kreativ og
perfektionist .

Kontakt ; Birgit på telefonnummer : 3920 6236 eller 2852 2586 .

Fra : Svend Erik

Dato : 04-09-01 17:32

Start med at sætte pris på de ting du vil sælge.

Sæt et skilt op med åbningstider

eventuelt kun en til to gange om ugen.

Prøv om du kan sælge nogle af dine ting på en torvedag, det er måske for
køligt nu, men hvad med juleting ??

Bare gå i gang, på denne måde investerer du ikke mange penge, men bagdelen
er at det går utroligt langsomt, og der vil være dage, du ikke sælger noget.

Fordelen er at du beholder overskuddet.

Svend Erik

EL og VVS artikler WWW.EL-FIX.dk

Martin Skafte <skafte@mail.dk> skrev i en