Den sætter sig stadig
Fra : Brian Jensen

Dato : 02-09-01 10:42

hej igen

Havde et indlæg længere oppe "sætter sig".....
Det gør den stadig væk. Men når jeg så nulstiller mit soltek 75DRV bundkort
(med jumperen) så CMOS er frisk som en nypudret barnenumse, så har jeg ikke
problemer med at komme videre fra "POST" og installere programmer, boote fra
disk, starte windows (windows 2000 blev også installeret ved at flytte
jumperen da det blev installeret og når installationen skulle genstarte et
par gange)

Er den en bios opgradering der skal til ???
Hvis det er, så syntes jeg ikke jeg kan finde nogle ved Soltek de har kun
til 75DRV-X http://www.soltek.de/English/download/S75DRV.htm
Man kunne så sige, prøv med den eller hvad ??? Ville jeg så leve livet
farligt ?? Men på den anden side hvis man kigger på filnavnet så burde den
kunne bruges.
Bortset fra det så kører puteren fint, men jeg syntes ikke jeg kan byde min
kæreste, at skulle flytte jumperen hvar gang hun skal bruge den.

mvh

Brian