Unlock Nordsjælland?
Fra : john

Dato : 01-09-01 20:49

Er der nogen der kan un-locke en Nokia 3310/3330 i Nordsjælland??

Fra : Jens Karstoft

Dato : 01-09-01 21:16

Hej John,

Det kan jeg.. Bor i Bagsværd og tager 100,- for det..
Hvis det har interesse så smid en mail eller slå på tråden

Med venlig hilsen
Jens Karstoft
Tlf 22119265

--
Få fjernet simlåsen på din mobiltelefon for 100,- lovligt hos
www.unlockzonen.dk

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 02-09-01 00:40

Jens Karstoft skrev:

> Det kan jeg.. Bor i Bagsværd og tager XXX,- for det..
> Hvis det har interesse så smid en mail eller slå på tråden

Dette høre hjemme i dk.marked* hvis du ønsker at sælge en tjeneste til
personen send den som mail...

/bm

--
Jeg unlocker din Nokia mobil telefon for 100 kr.
og det er incl. porto tilbage til dig,ellers så kig på