gave
Fra : Deer Wolf

Dato : 01-09-01 18:50

Min kæreste og jeg skal til at fejre 1 års kæresteri, og har aftalt at give
hinanden en gave.
Jeg har selv nogle sexede gaveideer, som jeg ikke umiddelbart vil ud med,
da han også læser disse mails, men jeg vil gerne høre, om I kan give mig
nogle flere ideer.

på forhånd krammetak
Deer

Fra : Peter Knutsen

Dato : 02-09-01 12:17

Deer Wolf wrote:

> [...]
> da han også læser disse mails, men jeg vil gerne høre, om I kan give mig

Hvis du vil skrive lidt om hvad slags kæresteri I har bedrevet, så
kan det være at du får nogle forslag i e-mail fra bl.a. undertegnede.
Også gerne lidt om hvor gammel din kæreste er, man giver jo for-
skellige gaver til 16- og 80-årige.

--
Peter Knutsen

Fra : Deer Wolf

Dato : 03-09-01 14:54

"Peter Knutsen" <peter@knutsen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kan det være at du får nogle forslag i e-mail fra bl.a. undertegnede.
> Også gerne lidt om hvor gammel din kæreste er, man giver jo for-

jeg forstår ikke helt hvd du mener med "slags kæresteri" men seksuelt er jeg
bi- og han er hetero-. Vi kan godt lide at udfordre vores seksuelle grænser.
Vi er blandt andet til blid sm, typisk voldtægt af mig eller herre-slave,
hvor jeg er slaven. Vi kan også lide at elske i omgivelser, hvor der er fare
for at blive opdaget. Vi har også snakket om at indlemme andre i vores lege,
men har ikke gjort det endnu.
Platonisk bor vi sammen og har ingen børn.
Jeg er 26 og han er 29.

Deer

Fra : Tux-wannabe

Dato : 03-09-01 16:07

In article <9n01fd$2te9$1@news.cybercity.dk>, "Deer Wolf"
<deer_wolf@hotmail.com> wrote:

> [...]
> jeg bi- og han er hetero-. Vi kan godt lide at udfordre vores seksuelle
> grænser. Vi er blandt andet til blid sm, typisk voldtægt af mig eller

Køb et kyskhedbælte og giv ham nøglen.

Fra : Henning

Dato : 11-09-01 21:02

"Deer Wolf" <deer_wolf@hotmail.com> wrote in message

> Platonisk bor vi sammen og har ingen børn.
> Jeg er 26 og han er 29.

Platonisk?
I min difination, er det kærlighed uden seksualitet

MVH
Henning

Fra : Chokmah x@dogSun

Dato : 12-09-01 06:07

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> wrote in news:3b9e6dbc$0$21434
$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Platonisk?
> I min difination, er det kærlighed uden seksualitet

Nå men det ville også forklare Deers udtalse : at der ikke er forskeld på et
onenight stand & en afære (ca)
MvH
Bo

Fra : Deer Wolf

Dato : 12-09-01 12:05

"Chokmah x@dogSun" <chokmah@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> det ville også forklare Deers udtalse : at der ikke er forskeld på et
> onenight stand & en afære (ca)

Du læser vist mine indlæg for hurtigt. Jeg mener at der ikke er forskel på
onenight stand og en affære hvis man har en kæreste i begge tilfælde. Men
typisk taler man om onenight stand når man ikke har en kæreste og en affære
når man har en, og dermed er der en forskel

Deer

Fra : Chokmah

Dato : 12-09-01 17:19

On Wed, 12 Sep 2001 13:04:57 +0200, "Deer Wolf"
<deer_wolf@hotmail.com> wrote:

> [...]
>typisk taler man om onenight stand når man ikke har en kæreste og en affære
>når man har en, og dermed er der en forskel

OK så er vi enige
MvH
Bo

Fra : Deer Wolf

Dato : 12-09-01 12:02

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> "Deer Wolf" <deer_wolf@hotmail.com> wrote in message
> Platonisk?
> I min difination, er det kærlighed uden seksualitet

jeg manglede et ord for livet uden for sengen, og jeg valgte desværre
forkert. Beklager. Jeg vil gerne slå fast at vi har både kærlighed og sex

Deer

Fra : Chokmah

Dato : 02-09-01 17:49

> Min kæreste og jeg skal til at fejre 1 års kæresteri, og har aftalt at
give
> hinanden en gave.

Tjaaa min standard er tag til Herning og i vil lære at uanste hvilken
modgang i måtte møde - så findes der noget der er være !
men ja ellers så vil jeg sige rejs et eller andet rart sted hænd

> Jeg har selv nogle sexede gaveideer, som jeg ikke umiddelbart vil ud med,
> da han også læser disse mails, men jeg vil gerne høre, om I kan give mig
> nogle flere ideer.

ja som Peter skriver så fordre det jo at mankender noget til naturen af
relationen for at komme med et kompetent bud
så du må fortælle noget mere
MvH
Bo

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 05-09-01 01:38

"Deer Wolf" <deer_wolf@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> da han også læser disse mails, men jeg vil gerne høre, om I kan give mig

Først tillykke med det første år.....

Hvorfor ikke få lavet et godt fotografi til ham, det kunne være sådan små
frækt hvis du havde lyst til det...
Men kunne oså bare være et pænt portræt fotografi, det er ikke vild dyrt,
selv om du går til en proffesionel fotograf...
Nu må jeg ikke reklamere, men kan henvise til min signatur, hvor du kan
finde lidt indpiration, og på link siden finde lidt hjælp til andre
fotografer...
Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk
www.colourartphoto.com/cap/userhtml/next/winners.htm