Ny scanner
Fra : Peder Nielsen

Dato : 01-09-01 09:47

Hvilken scanner skal man vælge?

Da min gamle Trust imagery 4800 sp er blevet træt, skal jeg have købt en ny,
men jeg synes det ser ud som om at mange af de nye scanner er langsommere en
min den gamle.
Er der nogle homepage hvor hastigheden på de forskellige er sammenlignet ?
Hvor meget spille cpu og ram størrelse ind på hastighed ?
Der skal helst være ocr med.

På forhånd tak
Mvh Peder

Fra : Peter_Gimm

Dato : 08-09-01 13:24

"Peder Nielsen" skrev d. 01-09-01 09:47 dette indlæg :
> [...]
en ny,
> men jeg synes det ser ud som om at mange af de nye scanner er

Du er nødt til at skrive lidt mere om dit behov.... hvad skal reultatet
bruges til m.v.
Der er mange nye hurtige modeller. Både fra HP, Microtek og AGFA (men de
er vidst stoppet med at producere scannere)

> Er der nogle homepage hvor hastigheden på de forskellige er
sammenlignet ?
> Hvor meget spille cpu og ram størrelse ind på hastighed ?

CPU og RAM har (næsten) ingen indflydelse på den hastighed scanneren
indscanner dit billede, men det har det til gengæld når du skal
behandle/bearbejde dit billede...

> Der skal helst være ocr med.

Tror der følger OCR med til alle scannere i dag !!

http://www.kandu.dk/