VIA C3
Fra : Michael Nielsen

Dato : 31-08-01 19:17

Nogen der har prøvet VIA's C3 processor og kan fortælle hvordan den kører i
forhold til andre !!!!

Fra : Anders K. Olsen

Dato : 31-08-01 20:33

"Michael Nielsen" <super36@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nogen der har prøvet VIA's C3 processor og kan fortælle hvordan den kører
> forhold til andre !!!!

http://www.tomshardware.com/cpu/00q2/000630/index.html

Den er dog temlig gammel, men jeg har ikke fuldt med i, om der er sket noget
på den front siden.

Jeg har heller ikke personligt erfaringer med processoren.

/Anders.

Fra : Peter Jespersen

Dato : 01-09-01 01:10

On Fri, 31 Aug 2001 21:32:52 +0200, Anders K. Olsen wrote:

>Jeg har heller ikke personligt erfaringer med processoren.

VIA's Winchip implementation er ikke særlig meget brugt herovre!
Det tætteste er nok folks erfaringer med den gamle Winchip, som
C3/C4 bygger på!

Live long and prosper...
Peter Jespersen, Team OS/2 Denmark
flywheel@worldonline.dk
http://www.worldonline.dk/~flywheel/
Democracy is three wolves and a sheep voting on what's for dinner.