3310 partial flash
Fra : Lars Kristensen

Dato : 31-08-01 16:36

Hej!

Der skulle vel ikke være en venlig sjæl der ligger inde med en partial flash
til en 3310 v.04.35 til brug i Dejan Flasher, eller en link til hvor jeg kan
hente en.

Mvh. Lars

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 31-08-01 16:42

www.gsmunlock.dk/flasher.htm

--
Jeg unlocker din Nokia mobil telefon for 100 kr.
og det er incl. porto tilbage til dig,ellers så kig på

Fra : Lars Kristensen

Dato : 31-08-01 16:42

Okay takker, Boris
--
Unlock af alle Nokia modeller for 75,- plus porto
Kontakt 3523@12mail.dk (Falckmand) Viborg,midtjylland