poppelsøen putandtake hvordan nu?
Fra : egclasen

Dato : 31-08-01 15:39

Har nogen været ved Poppelsøen i Ballerup. Er der rimeligt lige nu.

Mvh.

Ester C.

Fra : -= GudeN =-

Dato : 31-08-01 16:49

jeg ville have været der her i weekenden men når det ikke, den er vidst
meget lille har jeg hørt, og ikke ret dyb, så jeg ved ikke lige hvor fed den
er, men jeg starter på ballerup handelsskole lige ved siden af, og det ville
være totalt oplagt lige at smutte derned et par timer efter skole :))

tag ud og se den, ellers er søllerød fiskepark også ok, den er vidst 9 m
dyb, men vandet er for varmt der til at fange regnbuer nu, så mon ikke det
også er det i den 4 m dybe poppelsø ?

mvh.Simon

Fra : Max

Dato : 02-09-01 17:51

> Har nogen været ved Poppelsøen i Ballerup. Er der rimeligt lige nu.

Hej
Jeg var derude for ca. 14 dage siden, i 4 timer og tog 4 regnbuer, den
største på 6,8 Kg og den mindste lidt under 2 Kg, der er masser af liv i
vandet, men det er rigtigt den ikke er så stor, men så føler jeg man har en
bedre chance , skal dog nævne at jeg vist var den eneste der fangede
noget i de 4 timer (vi var ialt 4 derude)

håber det hjalp

M.V.H.
Max

Fra : M:-)

Dato : 03-09-01 17:32

jeg har også været ude ved poppelsøn.. og det er som skrevet.. en hyggelig
lille sø.. men jeg fangede ikke noget.. hvad fangede du dine fisk på..??

Max <me@here.in.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b926256$0$225$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Jesper Lau Lindhardt

Dato : 03-09-01 22:03

In article <27Ok7.369$Vr4.5496@news.get2net.dk>, "M" <M@get2net.dk>
says...
> jeg har også været ude ved poppelsøn.. og det er som skrevet.. en hyggelig
> lille sø.. men jeg fangede ikke noget.. hvad fangede du dine fisk på..??

Hmmm...jeg har været i poppelsøen flere gange og kender mange der som mig
selv er gået "forgæves"
Jeg bor selv meget tæt på poppelsøen så den er jo et nærlæggende
besøgsmål og faktisk rimelig billig, men....!!!
Nu er det den eneste p&t jeg har fisket i, og må sige at deres regler
ikke er rimelige.
Det kan da ikke være rigtiogt at man betaler for f.eks. 4 timer og må
dermed "kun" tage 4 fisk med hjem...!!! 2 timer = 2 fisk osv... er det
normalt...???
Jeg mener...man betaler for X-antal timer og så er det vel rimeligt at
det man fanger i dette tidsrum må betragtes som en egen fangst...??

Iøvrigt mener jeg at søen er MEGET lille og derfor "overfodret", det
forholdsvis store besøgsantal taget i betragtning....

Men....det var bare min mening om den sø....

//Jesper Lau