Submit via billede.
Fra : Henning Petersen

Dato : 31-08-01 08:56

Hejsa.

Jeg sidder og roder med layoutet af en indtstnings-form, og vil gerne
ha' den til at submitte indholdet når jeg/brugeren trykker enter.

Jeg har brug for at det virker både med en <SELECT> og <INPUT
TYPE=TEXT>

Der er ingen problem med at få den til det hvis jeg benytter knappe
(TYPE=SUBMIT), men jeg vil gerne ha et par billed-knapper på i stedet
for. Jubii benytter det på deres søge-funktion med <INPUT TYPE=TEXT>
men jeg kan ikke få <SELECT> til at virke med billed-knapperne.

--
Venlig hilsen / Best regards
   Henning

_H_P_C_o_n_s_u_l_t_ http://www.hpc.dk