Mangler en driver som man ikke kan downloa~
Fra : Peter Ericson

Dato : 30-08-01 21:31

well, jeg mangler en driver til et Level One netkort, det er et EPC-0100TB
til win2k pro og man kan ikke downloade den fra deres
hjemmeside!!!(www.level-one.net) jeg mangler den ret meget. så hvis du kan
hjælpe, så vil det være en STOR hjælp tak.

På forhånd tak

Peter Ericson
petere@c.dk

Fra : Torbenth

Dato : 30-08-01 21:56

Peter Ericson skrev i meddelelsen
<3b8ea2f1$0$65694$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
>well, jeg mangler en driver til et Level One netkort, det er et EPC-0100TB

Hej.

http://www.drivershq.com/main_home.html er din ven. Gå ind i network og
alfabetisk o.s.v. Der ligger din driver.

Mvh.
Torben

Fra : ¨¨°º©o.,,.o©º°¨¨

Dato : 30-08-01 22:08

"Peter Ericson" <petere@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hjemmeside!!!(www.level-one.net) jeg mangler den ret meget. så hvis du kan
> hjælpe, så vil det være en STOR hjælp tak.

Prøv ftp://213.68.110.226/LevelOne

Mogens

Fra : Frans Jensen

Dato : 30-08-01 22:45

On Thu, 30 Aug 2001 22:31:01 +0200, "Peter Ericson" <petere@c.dk>
wrote:

>well, jeg mangler en driver til et Level One netkort, det er et EPC-0100TB
>til win2k pro og man kan ikke downloade den fra deres
>hjemmeside!!!(www.level-one.net)

så brug deres FTP server, kopier adressen herunder ind i ruden i
din browser, hvis du ikke har et ftpprogram

ftp://213.68.110.226/LevelOne/EPC/

--
Er du imod røveri ved højlys dag, så støt
underskriftsindsamlingen på:

Fra : ¨¨°º©o.,,.o©º°¨¨

Dato : 31-08-01 06:10

> så brug deres FTP server, kopier adressen herunder ind i ruden i
> din browser, hvis du ikke har et ftpprogram
>

> ftp://213.68.110.226/LevelOne/EPC/

Du er en 1/2 time for langsom

Mogens