TDC - inkompetent person
Fra : steen bondo

Dato : 30-08-01 20:34

Hi all

TDC har rodet igen - på nogle af 16101 puljerne.

De sender en lille pakke hver 3. sekund, så min dialer tror der er
aktivitet, hvorfor den ikke lægger på --> DOD. Godt nok betaler
firmaet, men det er lidt træls alligevel.

Fat i 80808030 for at fortælle dem de har et problem, en <subj> oplyser
mig om at jeg skal opgradere min firmware (Speed II). Fortæller ham det
er den blevet, og at det virker tile andre udbydere, og at fejlen er
opstået imellem kl 8 og 14 idag.

Nå, jeg checker lige min version af firmware, det var den nyeste, men
jeg orkede simplethen at ringe til de tåber igen - andre må jo også
have brokket sig.

Anyway - sidst jeg ringede og snakkede med én derinde, sagde han: "OS/2
? Er det ikke det dér gamle system ?"

Hallo - min fp er fra sidste år engang, min kernel er en månedstid
gammel, min grafikdriver er nogle måneder gammel, min browser er et par
måneder gammel, tcpip'en er fra efteråret, java11 er 4 måneder gammel
etc etc etc...

Et eller andet sted mangler de noget oplysning om OS/2 + eCS.....

Hygge
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/

Fra : Peter Jespersen

Dato : 31-08-01 08:28

On Thu, 30 Aug 2001 21:34:06 +0200, steen bondo wrote:

>Et eller andet sted mangler de noget oplysning om OS/2 + eCS.....

Sådan er det ofte rundt omkring...og hvis de får oplysninger,
bliver de ignoreret, for hvem gider at beskæftige sig med et
gammelt og uddødt system alligevel...

Live long and prosper...
Peter Jespersen, Team OS/2 Denmark
flywheel@worldonline.dk
http://www.worldonline.dk/~flywheel/
It takes a big man to cry, but it takes a bigger man to laugh at that man.