OS/2 + Netscape + BasisBank
Fra : steen bondo

Dato : 30-08-01 20:33

Hi all

Min favorit internet bank (re. funktionalitet og error fri opf¢rsel)
har absolut været BasisBank.

Derfor undrer det mig såre da jeg pludselig får 'error 404' msg's. Jeg
ringer til kundeservice, hvor jeg f¢rst får en inkompetent person i
r¢ret, men efter tilstrækkelig pågåenede attitude fra min side - bliver
jeg stillet om til helpdesk.

Her får jeg fat i en kompetent person(LS). Vi får en sludder om OS/2,
og begynder så småt og sidde og småhulke - hun over de tiltag jeg har
måttet g¢re for at komme til at bruge deres bank på mit system, jeg
over hun fortæller "it's all blue inthere" - de k¢rer faktisk OS/2 på
deres klienter.

Anyway - lidt testen frem og tilbage, med hende i r¢ret, så hun havde
noget at arbejde videre på. En to torden, næste dag har jeg hende i
r¢ret, "om ikke jeg lige gider teste, det skulle virke igen".

Det varmer når man ind imellem st¢der på professionelle folk, der g¢r
en forskel.!

Hygge

PS.:
Ang. 'den inkompetente person' - hun oplyste mig behjertet at de kun
underst¢ttede NS h¢jere end version 4.7etellerandet, og da min jo som
bekendt er en 4.61, kunne det jo virkelig ikke lade sig g¢re. Så
oplyste jeg hende om at hun ikke skulle hænge sig i versionsnumrerne -
da min release kun er godt en måned gammel. Jamen det nytter jo ikke
noget når de ikke har opdateret deres version - det var så her jeg
insisterede på at blive stillet videre.....
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/