temperatur
Fra : Tue Vestergaard

Dato : 30-08-01 19:33

Hej-hej,

Hvor varm må en Thunderbird 1333 blive?
Er det normalt at den er ca. 50 grader når den bare står og står?

--
Tue Vestergaard
Brabrand

Fra : Karsten Olesen

Dato : 30-08-01 20:22

"Tue Vestergaard" <tue.vestergaard@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hej-hej,
>
> Hvor varm må en Thunderbird 1333 blive?
> Er det normalt at den er ca. 50 grader når den bare står og står?
**************

Alt afh. af køler, men ellers ja.

MVH

Fra : Nuclear Warhead

Dato : 30-08-01 20:51

Min T-Fugl på 900 MHz er ofte oppe på 60 grader i Idle tilstand.

MVH
Kasper

Fra : Karsten Olesen

Dato : 30-08-01 20:54

"Nuclear Warhead" <cft1788@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Min T-Fugl på 900 MHz er ofte oppe på 60 grader i Idle tilstand.

****************

AMD siger OK til 90 grader i pressede tider...

Fra : Tue Vestergaard

Dato : 31-08-01 10:44

Så har jeg jo ikke det store problem.
Tak for svar.

--
Tue Vestergaard
Brabrand

Fra : Villy Jensen

Dato : 31-08-01 15:10

> Hvor varm må en Thunderbird 1333 blive?
> Er det normalt at den er ca. 50 grader når den bare står og står?

Jah, hvis du ikke OC'er eller hvis du ikke har gjort en masse
for at optimere CPU-køling i øvrigt er det fint nok!

(Så vidt jeg husker er AMD's 1333-spec max. 95°C on-die, og der
er du langt fra.)

Hvis systemet er stabilt og ikke lyder som en Nilfisk er det OK.

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy