Flere Access databaser på site bedre ?
Fra : Thomas B.

Dato : 15-01-01 16:35

Der er meget snak om at access ikke kan klare så mange selvstændige brugere.
Nogen siger 255, og andre siger 55... eller deromkring. Hvad det end er, er
kan de så være en fordel, at have dele der alligevel ikke hænger sammen,
liggende i flere database filer ? Dette kan man selvfølgelig kun gøre, hvis
intet i de 2databaser, vil komme til at referere til noget i den anden
database.

Vil dette løse noget, eller ligger problemet kun på tabel niveau ? ..altså
samtidige brugere i en tabel ?

Håber nogen kan svare på mine spørgsmål.

På forhånd tak.

TB

PS: er der nogen der har nogle link til steder hos Microsoft/eller andre
steder, hvor de beskriver hvor mange samtidige forbindelser der kan være på
en Access 2000 database. Jeg har ikke rigtigt selv kunnet finde nogen !