Formattering af tekst i en select/option
Fra : Casper Pilsgaard

Dato : 30-08-01 10:41

Hejsa, er der nogle som ved om det er muligt at formattere en select boks så
teksten står pænt.

ala en

<select size=5>
<option value=1>AAA Anders Andreas And
<option value=2>BBB Bedstemor Bente Bro
<option value=2>eee TRalla hej hejsa
</select>

Hvis du laver den der, men med en del flere brugere hvor der står initialer,
fornavn, efternavn. Så vil det stå lidt uoverskueligt. Hvis man istedet
kunne få det til at fungere ala table systemet så man kunne få det til at
stå som AAA Anders Andreas And
Eller noget lignende.
Nogle forslag? : )

/Casper

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 30-08-01 19:20

"Casper Pilsgaard" <cfp@knowledgecon.dk> wrote in

> [...]
> man istedet kunne få det til at fungere ala table systemet så man kunne
> få det til at stå som AAA Anders Andreas And

Jeg kunne forestille mig at font-family: monospace; kunne gøre tricket.
Altså (ikke testet):

<select size=5 style="font-family: monospace;">

mvh Andreas