Hjælp til net-faq.dk
Fra : Lars Kim Lund

Dato : 29-08-01 20:10

Hej ligesindede netværksinteresserede.

Desværre er hyperlinks på Internettet noget flygtigt stads og mange af
de links der findes på net-faq.dk er ikke længere valide. Der er også
mange artikler, der godt kunne bruge nogle flere referencer, formålet
med net-faq.dk er netop at give en kort introduktion til et emne og
henvise til andre og mere uddybende information. Men det fungerer jo
kun hvis der er links.

Jeg har længe haft planer om at checke op på det og finde flere links.
Jeg må dog erkende at det har jeg ikke tid til, så jeg håber der er
andre der vil hjælpe til. Tip: google.com er rigtig god til at finde
sider om emner.

For at lette min ajourføring bedes rettelser indeholde:

1. Artiklen, dvs. nøgleordet. Nøgleordet er det der står efter ?get= i
adressen. F.eks. "port" i
http://www.net-faq.dk/cgi-bin/faqmain.pl?get=port

2. Linket der skal tilføjes eller slettes

3. Forslag til "titel" til linket.

f.eks.

Tilføjes:

port
http://www.simovits.com/nyheter9902.html
Ports used by troyans

Rettelser kan sendes som svar på dette enten til usenet eller på
email. Jeg håber at mange vil hjælpe til at gøre net-faq.dk godt og
indirekte holde "vores" nyhedsgrupper fri for trivielle
standard-spørgsmål.

Hvis hjælpen overstiger et par enkelte rettelser vil det blive
anerkendt med overordnet kreditering på credits-siden.

--
Lars Kim Lund
Webmaster på NET-FAQ.dk