Computer (grafikkort?) fryser
Fra : Ulrik Nielsen

Dato : 29-08-01 19:39

Hej, jeg har PT et problem med at min computer fryser af og til (2-3 gange
dagligt)

På et tidspunkt var jeg ved at brænde en CD da computeren frøs - denne
brændte færdig og virkede efter en reboot. men jeg kunne ikke få den ud
(gøres normalt ved 2 tryk på return)
Jeg har kørt em memtest (Memtest-86 2.7) der meldte om ingen fejl efter et
"par" timer.

Jeg kører Win2000

Hardware
AOpen BX6+ m/celeren466 og 192 mb ram, 40gb 75GXP, ISA SB lydkort, TrendNET
netkort og Cordless Desktop - har prøvet at udskifte dette med std. tastatur
og mus uden held.
Grafikkortet er et Asus V3800 TNT2 Ultra 32 mb grafikkort

Ram er PC100 og computeren er ikke clocket (kører altså kun 66Mhz) og
grafikkortet er heller ikke clocket.

Findes der nogle testprogrammer til grafikkort?

Mvh
Ulrik Nielsen