Load af 2 frames!?
Fra : kenneth

Dato : 29-08-01 13:53

Jeg pusler med et site, hvor jeg gerne vil loade 2 frames, ved
klik på et link, et med et passende billede og et med den
tilhørende tekst.

Er der nogen som har erfaringer med det og hvordan kan jeg gøre
det bedst???

Hilz Kenneth

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : J.C. Voss

Dato : 29-08-01 14:36

kenneth <kenneth@peippo.com> wrote:

> Er der nogen som har erfaringer med det og hvordan kan jeg gøre
> det bedst???

Der er flere muligheder -- læs dette:
<http://usenet.dk/oss/dk.edb.internet.webdesign/frames.html#Opdater>

--
Jonas @ 11°, 56° ------------------------------
'Det var mig der inspirerede | Remember Occam's razor? |

Fra : Kenneth

Dato : 29-08-01 14:49

J.C. Voss wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> [...]
>
> --
> Jonas @ 11°, 56° ------------------------------
> 'Det var mig der inspirerede Remember Occam's razor?

Jeg takker!

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-08-01 16:06

Wed, 29 Aug 2001 12:53:02 +0000 (UTC), skrev kenneth
<kenneth@peippo.com>:

>Jeg pusler med et site, hvor jeg gerne vil loade 2 frames, ved
>klik på et link, et med et passende billede og et med den
>tilhørende tekst.

<http://www.usenet.dk/oss/dk.edb.internet.webdesign/frames.html#Opdater>

Eller evt. at lænke til et nyt frameset med de nye sider i.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/