Kommentarer til Flash-forside
Fra : Erik Nielsen

Dato : 29-08-01 09:15

I forbindelse med en debat i dk.lokalsamfund.bornholm kunne jeg godt
tænke mig at få nogle kommentarer til denne:
http://www.bornholm-kan.nu

Jeg har ikke andet med sitet at gøre end at jeg er bosiddende på
Bornholm og har deltaget i en tråd i nyhedsgruppen vedr. ovennævnte
side.

Måske kunne vi bruge nogle kommentarer fra gruppen her.

På forhånd tak.

--
Erik Nielsen
Rønne

Fra : Remedy

Dato : 29-08-01 23:07

Den går aaaalt for stærkt afsted, man an kun lige nå at læse hvad står på de
første ord.. sætfarten lidt ned eller er den da hæftig nok

mvh. Remedy

Fra : Erik Nielsen

Dato : 29-08-01 23:22

On Thu, 30 Aug 2001 00:06:54 +0200, "Remedy" <johnshansen@c.dk>
wrote:

> Den går aaaalt for stærkt afsted, man an kun lige nå at læse hvad står på de
> første ord.. sætfarten lidt ned eller er den da hæftig nok

Det er vist lidt afhængig af processorhastigheden, på en 166 MHz går
browseren helt i stå.
--
Erik Nielsen
Rønne