Defect IBM Harddisk
Fra : Poul Nielsen

Dato : 29-08-01 07:38

Er det mulig at købe en ny print til en IBM Hardisk (45mb)

Poul Nielsen

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 29-08-01 09:59

"Poul Nielsen" <poul@nielsen.mail.dk> wrote in news:3b8c8db0$0$7943
$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Er det mulig at købe en ny print til en IBM Hardisk (45mb)

Næppe til sådan en gammel svend. Det kan sikkert heller ikke betale sig.

--
Kent Oldhøj - Dansk OverclockingFAQ:
http://oldhoj.dk/overclockingfaq.htm

Fra : Henning

Dato : 29-08-01 16:10

On Wed, 29 Aug 2001 08:58:35 GMT, "Kent Oldhøj" <wol@oldhoj.dk> wrote:

>"Poul Nielsen" <poul@nielsen.mail.dk> wrote in news:3b8c8db0$0$7943
>$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

>Næppe til sådan en gammel svend. Det kan sikkert heller ikke betale sig.

B-A siger ba, C-K siger ck U-P siger up... Kan du gætte dig til
resten

Henning
hsb@REMOVETHISimage.dk

Fra : complex@pc.dk

Dato : 29-08-01 17:32

Dataredning, vi kan hjælpe dig, det koster ikke noget at ringe og
høre, hvordan vi kan hjælpe dig.

Husk at du kun har 1 sæt original data.

Tænk dig grundigt om inden du/andre forsøger noget, med dette dit
eneste sæt data !

1/ Tag det roligt.
2/ Start ikke dit system igen.
3/ Jo mindre du selv eller en såkaldt "ekspert" prøver, jo
nemmere/billigere er det.

www.complex-data.dk www.pc-doktoren.dk
Tlf:(+45) 48188551 Fax:(+45) 48188551
Hotline: (+45) 40188551 7oo-22oo Hele ugen også lør/søndag
e-mail:complex@pc.dk

Fra : Jonny Jensen

Dato : 29-08-01 18:35

Neeej!!!

Gå nu væk!

Onde ånd, forsvind!

Det er sq da træls med den evige gang reklame/spam/ynk/pis/amatør/lort hver
eneste gang en harddisk laver bøvl... Kan man ikke blive henrettet for den
slags konstant provokation? Det burde der fandme være en lov der gav rum
for...

Jonny.

Fra : Michael Nielsen

Dato : 29-08-01 20:28

Klage afsendt til abuse@post.tele.dk

--

Michael Nielsen michael@mnielsen.dk
http://www.mnielsen.dk

WindowError:008 More than 10 keys/minut not supported

Fra : Thomas

Dato : 29-08-01 23:47

"Poul Nielsen" <poul@nielsen.mail.dk> wrote in message
> Er det mulig at købe en ny print til en IBM Hardisk (45mb)

Hvor gammel er harddisken ? der plejer at være 3 års Garenti på IBM diske

mvh. Thomas

Fra : Deaster

Dato : 31-08-01 12:26

"Thomas" <tb_aalborg@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Poul Nielsen" <poul@nielsen.mail.dk> wrote in message
> >
> Hvor gammel er harddisken ? der plejer at være 3 års Garenti på IBM diske

Jaaa, hvis den er på 45 Mb er den jo nok ældre end 3 år vil jeg tro.

Jesper (Deaster)
Stop idioterne:
www.stopcopydan.dk