WatchCAT 2.1 og eCS/MCP
Fra : Peter Jespersen

Dato : 28-08-01 23:43

Hi there!

Er det lykkedes nogen rundt omkring at få WatchCAT til at
funktionere med hotkeys ???
Af en eller anden grund ignorerer den mig (Funktionerede fint
med Preview1)...

Takker ydmygt på forhånd!

Live long and prosper...
Peter Jespersen, Team OS/2 Denmark
flywheel@worldonline.dk
http://www.worldonline.dk/~flywheel/
I used to be indecisive but now... I'm not so sure

Fra : Allan

Dato : 28-08-01 22:53

On Tue, 28 Aug 2001 20:43:18 UTC, "Peter Jespersen" <flywheel@worldonline.dk> wrote:

> Er det lykkedes nogen rundt omkring at få WatchCAT til at
> funktionere med hotkeys ???
> Af en eller anden grund ignorerer den mig (Funktionerede fint
> med Preview1)...

Jeg er ikke nået så langt som at prøve WC; men jeg var osse i tvivl om, det var en
god ide -
det er jo allerede kendt, at der er problemer med WC både i MCP og eCS - har selv
bandet
over et par ting i prev1.
Har dog ikke oplevet hotkey-problemer; men der er nogle hukommelses-problemer,
som næppe kan løses.
Det ser ud til, at det er en dødfødt vej at fortsætte - desværre...

--
Allan.

It is better to close your mouth, and look like a fool,
than to open it, and remove all doubt.

Fra : Peter Jespersen

Dato : 29-08-01 01:23

On 28 Aug 2001 23:52:46 +0200, Allan wrote:

<snip>

> [...]
>god ide -
>det er jo allerede kendt, at der er problemer med WC både i MCP og eCS - har selv

Hmmmm...øv! Ellers ret kanont med en dræber der kan gå bagom
WPS'en
Fik ikke CAD til at virke under Prev1, men resten af pakken
funktionerede ellers udemærket...hvilket var grunden til mit
håb!

Live long and prosper...
Peter Jespersen, Team OS/2 Denmark
flywheel@worldonline.dk
http://www.worldonline.dk/~flywheel/
It's OS/2, Jim, but not OS/2 as we know it.

Fra : Allan

Dato : 29-08-01 17:09

On Tue, 28 Aug 2001 22:23:11 UTC, "Peter Jespersen" <flywheel@worldonline.dk> wrote:

> Fik ikke CAD til at virke under Prev1, men resten af pakken
> funktionerede ellers udemærket...hvilket var grunden til mit
> håb!

CAD Comander ?
Jeg synes ellers jeg hørte noget om, at den burde virke; men man skulle vist hente
en beta keyboard-driver fra dem.

Fra : Peter Jespersen

Dato : 29-08-01 21:39

On 29 Aug 2001 18:08:36 +0200, Allan wrote:

>CAD Comander ?

Nej C-A-D package (mener jeg det hedder) en tillægspakke til WC,
der gør det muligt at disable C-A-D eller gøre det muligt at
hidkalde WC via C-A-D....

>Jeg synes ellers jeg hørte noget om, at den burde virke; men man skulle vist hente
>en beta keyboard-driver fra dem.

WatchCAT benytter AFAIR ikke nogen speciel keyboarddriver,
hvilket indtil videre har gjort den immun...imodsætning
til...øøøhhh var det Process Commander eller CAD Commander som
efterfølgeren hed, der har det rigtigt skidt med 4.5x
installationer....

>--
> Allan.
>
>It is better to close your mouth, and look like a fool,
> [...]

This message is SHAREWARE, please register...

Fra : Allan

Dato : 29-08-01 20:01

On Wed, 29 Aug 2001 18:38:42 UTC, "Peter Jespersen" <flywheel@worldonline.dk> wrote:

> Nej C-A-D package (mener jeg det hedder) en tillægspakke til WC,
> der gør det muligt at disable C-A-D eller gøre det muligt at
> hidkalde WC via C-A-D....

Nåå, OK, den har jeg ikke brugt i mange år. Den laver vist halløj med doscalls1.dll,
for at få sin magt - men der har Process-commander jo osse måttet konstatere, at
den ikke virker mere (og den er jo immervæk 3 år nyere )
( hed den udvidelse til WC ikke Kill-center eller sådan noget ? )

> [...]
> til...øøøhhh var det Process Commander eller CAD Commander som
> efterfølgeren hed, der har det rigtigt skidt med 4.5x

Process Commander er efterfølgeren til WC, og den piller vist i både keyboard
driveren, og doscall1 (ligesom WC's udvidede pakke).

CAD Commander er en helt anden utility, fra et andet firma.
Den sigter dog sådan ca efter det samme som WC, og skulle dom sagt vistnok virke
med en 'alternativ' keyboarddriver.

Fra : torsten.balle.koefoe~

Dato : 30-08-01 10:40

On Wed, 29 Aug 2001 18:38:42, "Peter Jespersen"
> [...]

>til...øøøhhh var det Process Commander eller CAD Commander som
>efterfølgeren hed, der har det rigtigt skidt med 4.5x

Process Commander har det fint med WSeB her, men man skal hente en
speciel doscall1-patcher på Hobbes, og da den heller ikke kan patche
keyboard-driveren, skal man bruge PC's alternative driver (virker som i
Watch Cat).

--
Yours etc.
Torsten Balle Koefoed

(Replace servername in address with: subetha<dot>dk)

Fra : Peter Jespersen

Dato : 07-09-01 17:18

On Tue, 28 Aug 2001 22:43:18 +0200 (CEST), Peter Jespersen
wrote:

Hmmm...efter en geninstallation af eCS virker WatchCat nu som
den skal!
Øv, en W2K spiste min registrerede version
Live long and prosper...