PC uret mister tid
Fra : KO

Dato : 28-08-01 19:54

Mit PC taber tiden stille og roligt.... sådan ca. 5 min. pr. uge

Kan man få et prog. som tjekker tiden på nettet, eller andre forslag?

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 28-08-01 20:06

"KO" <kim.olsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Mit PC taber tiden stille og roligt.... sådan ca. 5 min. pr. uge
>
> Kan man få et prog. som tjekker tiden på nettet, eller andre forslag?

Har Du prøvet at skifte batteriet?

Peter Brandt Jørgensen
peterbj@peterbj.dk
www.peterbj.dk (Nu over 700 vitser!!!)

Fra : Henrik

Dato : 28-08-01 20:29

Du kan få et prog, som hedder Atomic Clock mener jeg, som automatisk kan gå
ind og opdatere uret.

M.v.h.

Henrik

Fra : Michael Nielsen

Dato : 28-08-01 20:48

Men er det pengene værd i forhold til en ATA100 disk? (40gb til 1200,-)

Fra : Bare Figowitz

Dato : 28-08-01 20:51

"Michael Nielsen" <super36@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Men er det pengene værd i forhold til en ATA100 disk? (40gb til 1200,-)

Skulle det hjælpe på at PC´er ikke taber tid???

--
- Bare hilsner fra Figowitz -
- som også skal have lavet Websiden færdig -

Fra : Hans Pedersen

Dato : 28-08-01 20:49

Komputer for alle Nr.11/2001 er der et program der tjekker tiden på din PC,
det ligger under værksted, det hedder Dimension 4
jeg skal understrege at jeg ikke arbejder på det blad jeg abonnere på det.
Hilsen Hans Hvidovre

Fra : Cubus

Dato : 28-08-01 20:56

http://www.atomtime.com/

--
Cubus

Fra : per

Dato : 28-08-01 21:43

On Tue, 28 Aug 2001 20:53:58 +0200, "KO" <kim.olsen@tdcadsl.dk> wrote:

Atomtime er bare skidegodt.

lille og nemt.

>Mit PC taber tiden stille og roligt.... sådan ca. 5 min. pr. uge
>
>Kan man få et prog. som tjekker tiden på nettet, eller andre forslag?

/Per Hansen

icq 8212837

Fra : KO

Dato : 29-08-01 16:27