Harddisk
Fra : weaxler

Dato : 28-08-01 19:48

Jeg skal købe en omkring 40 GB harddisk, som skal være en IDE ATA 100, 7200
rpm men jeg ved ikke om jeg skal vælge en IBM eller en Fujitsu
MPG3409AH-FDB eller en helt tredie, er der nogle her som har et forslag?
P.s den må gerne være hurtig, men støjsvag.

weaxler

Fra : Mick Behrens

Dato : 28-08-01 21:05

Du går sjældent galt i byen når du køber IBM,
har selv kun gode erfaringer. Desuden er det
også nogle af de billigste HDD'ere.

Fra : BorreBoy

Dato : 29-08-01 09:17

"weaxler" <weaxler@cs.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> MPG3409AH-FDB eller en helt tredie, er der nogle her som har et forslag?
> P.s den må gerne være hurtig, men støjsvag.

Personligt ville jeg også vælge IBM; men se lige her:
http://www.spilzonen.dk/content/artikel_vis.asp?id=102

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.