Køb Flash effekter
Fra : Henrik Jørgensen

Dato : 28-08-01 13:42

Flash tekster til salg!!!
hej jeg er igang med et hjemmeside projekt, og så var det jeg tænkte om der
mon var nogle der kunne finde på, at købe færdige flask tekster, lige til at
sætte ind på sign egen hjemmeside.

send mig venligst en mail Tak! hilsen Henrik Jørgensen

Fra : Torben Lange-Pederse~

Dato : 28-08-01 16:52

"Henrik Jørgensen" <tivoli13@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> sætte ind på sign egen hjemmeside.
>
> send mig venligst en mail Tak! hilsen Henrik Jørgensen

Så skal det i hvert fald være uden stavefejl.

Torben

Fra : Michael Peo

Dato : 29-08-01 19:33

*fniis*
/peo

Fra : Remedy

Dato : 29-08-01 23:08

Deeet... skal du nok ikke regne med, flash er enkelt og nemt, selv en
newbie på 12 år kan alve flotte flash tekser såå... men hvis du kommer op
med en hjemme side total gennemført i flash så er der måske kunde derude...