Problemer med æ-ø-å
Fra : Jacob

Dato : 28-08-01 10:39

Hej

Jeg kan ikke læse æ ø og å i min browser. Bliver markeret som firkant.
Problemet er lige opstået og det har tidligere virket perfekt.
Jeg har prøvet at geninstallere browser men ligger stadig med samme problem.
'

Er der nogen der har en løsning???

På forhånd tak!

Fra : Michael Petersen

Dato : 28-08-01 12:23

hvilken browser bruger du ?

mvh

Michael

Fra : Jacob

Dato : 29-08-01 20:59

Jeg bruger Internet Explorer!

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 29-08-01 21:11

Jacob wrote in news:3b8d49ce$0$288$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Jeg bruger Internet Explorer!

du behøver ikke at råbe ...

Højreklik på siden, vælg "Tegnsæt" og vælg enten "Automatisk" eller
"Vesteuropæisk (ISO)" eller "Vesteuropæisk (Windows)"

.... oversættelsen er frit efter hukommelsen fra engelsk ... ekstrapolér selv
frem til resultatet

--
Do you also think surveillance has gone too far ?
http://www.salon.com/comics/tomo/2001/07/09/tomo/index.html

- Jesper Stocholm - http://Stocholm.dk