Debat i denne gruppe...?
Fra : Boris Mathiasen

Dato : 27-08-01 22:59

Til alle der bruger denne gruppe til andet end reklame... (Et lille tip...
brug: dk.marked*)

Jeg er ved at være led og ked over at der er visse personer der skriver i
denne gruppe, ikke for at svare på noget relevant, men bare for at få brændt
deres 7-8 linjers lange reklame af...

Man kan _ikke_ skrive:

"Har du en Ericsson der er simlåst ?? så lad mig klarer den for dig
mvh Xxxxx
--
Jeg unlocker Ericsson og alle Nokia'er for X kr , jeg kan også komme 2
spil(i de fleste)

Hvad pokker har det med det nedenstående af gøre?:

"3. Fundats:
Diskussion om simlåste og operatørlåste mobiltelefoner og unlock heraf.
Herunder teknikker, software, kabler, hardwaremodifikationer m.m."
(Fra usenet.dk)

På usenet.dk står der også:

"Enhver form for køb/salg/bytte annoncering er uønsket, og
henvises til markedsgrupperne. Såvel private som
kommercielle reklamer er uønskede, og henvises til dk.marked.*"

Og jeg syntes denne diskution skal holdes i dk.teknik.telefoni.mobil.unlock
fordi der er her det foregår... og alle de andre gange der er blevet
diskuteret noget i denne retning er der altid en der har FUTTET den til en
anden gruppe og folk har derfor ikke snakket mere om det...

Med Venlig Hilsen

Boris Mathiasen

Fra : Thomas Madsen

Dato : 28-08-01 02:39

spar mig for alt din galle BORIS
mvh Thomas
--
Jeg unlocker Ericsson og alle Nokia'er for 75 kr , jeg kan også komme 2
spil(i de fleste)3210'er

Boris Mathiasen <GSMUnlockDK@cREMOVE.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns910AF3C5ECB62BorisMathiasenmailte@193.88.15.201...

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-08-01 08:11

Thomas Madsen skrev:

>spar mig for alt din galle BORIS

Thomas, Boris har jo ret!

Det er IKKE reklamer gruppen er beregnet til, er du ikke flink at
forstå det?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Se www.fergusons.dk/simlock og www.simlock.dk

Fra : T.Madsen

Dato : 28-08-01 09:42

Hej Lasse
Jeg gør som i andre gør ,og det bliver jeg ved med
Når BORIS kan henvise til en hjemmeside der ikke findes bare for at få smidt
sin reklame, han laver jo det samme
mvh Thomas

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-08-01 14:31

T.Madsen skrev:

>Hej Lasse

Hej Thomas. Jeg regner med du svarer på det indlæg jeg skrev - er du
så ikke flink at trykke svar/reply ud for det, det gør det noget
nemmere for os alle at forstå sammenhængen. Tak.

>Jeg gør som i andre gør

Hvornår har du set indlæg fra mig der ligner det du laver?!

Du har igår sendt 3 indlæg (fra 2 forskellige news-servere) til
gruppen. Det var ikke svar på spørgsmål - men 100% reklame.

>og det bliver jeg ved med

Lad os nu se hvad Tele Danmark og Sunsite siger...

>Når BORIS kan henvise til en hjemmeside der ikke findes

Begge de links Boris henviser til virker nu for mig. Men det er
irrelevant om linket virker eller ej. Boris må da henvise til sin
hjemmeside hvis det er som et svar på noget folk spørger om, f.eks.
flash-filer og lignende.

>bare for at få smidt sin reklame, han laver jo det samme

Det har jeg ikke set. Men hvis nu X begår bankrøveri, gør du det så
også - for det gør X jo... Hopper du også ud fra Eiffeltårnet hvis X
gør det? Nej, vel?

Du indrømmer altså at det 100% er reklame det du laver? Og derved
overtræder du netiketten og fundatsen for gruppen - men du er lige
glad? Skal vi alle bare poste løs med reklamer i gruppen?! Så ville
den jo drukne i reklamer. Det er der vel ingen der ønsker? Det er IKKE
det denne gruppe er til!

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : guruen

Dato : 28-08-01 12:02

jeg synes nu i heller skulle kalde denne newsgruppe for mudderkastgruppen
for det er da det enste i kan, lyder det til ok der er da et par enkle
indslag der kan bruges uden at det går op i at svine hianden til

bar en lille note fra mig

guruen

Fra : Morten Jensen

Dato : 28-08-01 17:47

HØRT....!!!!!!

Hvad er meningen egentlig med at skrive:
God weekend til alle, derefter

> [...]
> og vibrator i 3210 og det koster kun X kr men ring på xxxxxxxx
> bor i nr nebel /er i Randers Fredag,Lørdag samt Søndag..

Thomas, hvorfor henviser du ikke til din karakterbog på QXL så folk kan se
alle dine "gode" karakterer..???

Morten

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-08-01 17:58

Morten Jensen skrev:

>Hvad er meningen egentlig med at skrive:
>God weekend til alle, derefter

Meningen må være at gøre et desperat forsøg på at pakke sin reklame
ind...

>Thomas, hvorfor henviser du ikke til din karakterbog på QXL så folk kan se
>alle dine "gode" karakterer..???

Hvor?

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Lars Petersen

Dato : 31-08-01 11:20

> [...]
> Se www.fergusons.dk/simlock og www.simlock.dk
> Gratis telefoni og internetadgang hele oktober måned!

Var det ikke en ide at stoppe debatten her? Efetr at have gennemlæst
fundatsen for gruppen, mener jeg, at det slet ikke bør debatteres.
Ihvertfald ikke her.

Venligst
/Lars

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 31-08-01 11:19

Lars Petersen skrev:

>Var det ikke en ide at stoppe debatten her? Efetr at have gennemlæst
>fundatsen for gruppen, mener jeg, at det slet ikke bør debatteres.
>Ihvertfald ikke her.

Jeg har utallige gange prøvet at flytte debatten til
news:dk.admin.netmisbrug og news:dk.admin.netikette

Problemet er, at der ikke rigtig er nogle der følger med over i
gruppen.

Men jeg giver dig ret, debatten hører ikke til her - og reklamerne
hører slet ikke til her.

PS! Kan jeg få dig til at læse
http://www.usenet.dk/netikette/quote.html ? - Om hvordan man
quoter/citerer.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Lars Petersen

Dato : 31-08-01 17:29

> PS! Kan jeg få dig til at læse
> http://www.usenet.dk/netikette/quote.html ? - Om hvordan man
> quoter/citerer.
>
> venligst,
> Lasse Hedegaard

Selvfølgelig. Det være hermed gjort. Det var bare min første besvarelse af
et indlæg, og derfor havde jeg ikke lige fået læst netiketten også. Jeg skal
prøve at følge den fremover.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 01-09-01 11:02

Lars Petersen skrev:

>Selvfølgelig. Det være hermed gjort. Det var bare min første besvarelse af
>et indlæg, og derfor havde jeg ikke lige fået læst netiketten også. Jeg skal
>prøve at følge den fremover.

Velkommen til :)

Der er masser af god information på www.usenet.dk og i
news:dk.velkommen kan du stille alle de spørgsmål der måtte komme som
ny bruger af usenet.

venligst,
Lasse Hedegaard