Head set
Fra : Nikolas

Dato : 27-08-01 22:17

Hvordan sætter man et headset til på et lokalt netværk ?
Jeg har en separat mikrofon skal den ind i mikrofon indgangen ?
Skal man have noget specielt software ?

muh Nikolas

Fra : Devast8or

Dato : 27-08-01 22:38

Nikolas <basta@image.dk> wrote in message
> Hvordan sætter man et headset til på et lokalt netværk ?

På et LAN? Du mener vel til computeren ikke?

> Jeg har en separat mikrofon skal den ind i mikrofon indgangen ?

Det ville jeg foreslå :)

> Skal man have noget specielt software ?

Havd er det du har tænkt dig? At gøre så du kan snakke med andre over
netværket istedet for at sidde og råbe til hinanden? God idé :) Du kan vel
bruge et program som MS Gamevoice, Roger Wilco eller BattleCom (hvis det
stadig eksisterer). ICQ har vist også en sådan funktion, men man skal vist
have en speciel version af ICQ til LAN. Ved ikke om den også kan

> muh Nikolas

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Nikolas

Dato : 27-08-01 22:39

Det er til et lan mellem 3 forskellige lejligheder

-Nikolas

Fra : Devast8or

Dato : 28-08-01 16:06

Dvs. så I kan snakke med hinanden? Så er det vidst et af de programmer jeg
nævnte I skal have.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Karl Peder Olesen

Dato : 28-08-01 17:29

Hej

On Tue, 28 Aug 2001 17:05:39 +0200, "Devast8or"
<devast8or@NOSPAMsystembl.dk> wrote:

>Dvs. så I kan snakke med hinanden? Så er det vidst et af de programmer jeg
>nævnte I skal have.

Må jeg tilføje følgende forslag til software: Microsoft Messenger
(downloades gratis hos Microsoft) eller Paltalk (downloades hos
www.paltalk.com. Kan fås gratis, men så popper der reklamer op tide og
utide).

mvh
Karl Peder

Fra : Uni Bull

Dato : 29-08-01 16:16

"Karl Peder Olesen" <kpo@mail1dotstofanetdotdk> skrev i en meddelelse
> Må jeg tilføje følgende forslag til software: Microsoft Messenger
> (downloades gratis hos Microsoft) eller Paltalk (downloades hos
> [...]

Ingen af disse to er vel videre anvendelige til LAN-voice - i hvert fald ikk
PalTalk der er et decideret Internet-Talk-program. Om MS Messenger skulle
gemme på nogle LAN-muligheder er jeg faktisk ikke klar over.
Hvad "jeg har hørt" og er blevet anbefalet er, at RogerWilco skulle være en
god løsning.
--
Uni Bull